Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Вчителі та експерти провели SWOT-аналіз сільської школи Радовля

05 Грудня 2017 • 07:26

Кіл-сть переглядів: 752

2 грудня відбулася перша наукова конференція «Дитиноцентризм: персональне бачення педагогів нової концепції в оновленій школі Радовля», на якій вчителі разом із експертами обговорили напрямки подальшого розвитку Радовельської школи і проголосили нові принципи співпраці у педагогічному колективі.

 

Особливістю школи у Радовлі є те, що там за приватні інвестиції відбувається реконструкція та ремонт, планується імплементувати найсучасніші технічні засоби навчання в стилі hi-tech. Мета змін – створити таку школу, яка б була соціальним простором для спільноти у селі, щоб учні із Радовля були впевнені у своїх знаннях, націлювались на успіх та могли конкурувати із однолітками на олімпіадах, спортивних змаганнях та вступних іспитах.

 

«Мені дуже імпонують ідеї, які викладені у концепції Радовельської школи. Адже у документі, окрім інваріантної програми, прописані різнобічні напрямки розвитку школярів – робототехніка, ІТ, cooking, hand-made, креативні студії, творчі гуртки та патріотичне виховання. Переконана, що для учнів такий багатогранний підхід стане хорошою платформою для особистих і професійних досягнень. А для майбутнього – це високий старт, щоб бути успішними», – зазначила начальник управління освіти та науки Житомирської ОДА Лариса Шевчук.

 

Освітяни говорили про методи навчання у пізнанні світу, про улюблені шкільні предмети у Радовлі, про інтегровані уроки і мотивацію учнів більше читати та краще вчитися, про ефективність проведеного часу на групі продовженого дня, перспективи математичних знань тощо.

 

Найнеочікуванішим та найефективнішим на конференції стало проведення стратегічної сесії та SWOT-аналізу школи у Радовлі. Вчителі разом із експертами детально проаналізували та зафіксували сильні та слабкі сторони як навчальної установи в цілому, так і окремих питань, що стосуються педагогічного колективу й матеріально-технічної бази. 

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

7

 

8

Версія для друку