Відсутні обмеження щодо дати реєстрації громадських організацій в громадських радах
24 Березня 2015 • 16:44
Кіл-сть переглядів: 712
Для участі в установчих зборах з формування нового складу громадської ради документи може подати будь-яка організація, не залежно від дати реєстрації.
Організаціям, що зареєстровані упродовж минулих 2 років, замість інформації про останні 2 роки діяльності потрібно надати звіт за період, упродовж якого існує організація. Тобто, якщо громадська організація зареєстрована півроку тому, вона подає необхідні (відповідно до нижчеподаного переліку) документи з інформацією про діяльність за півроку.
Документи приймаються до 14 квітня включно за адресою: м-н ім. С.П. Корольова, 1, каб. №231.
Для участі в установчих зборах з обрання нового складу громадської ради при Житомирській обласній державній необхідно подати заяву, підписану уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства.
До заяви додаються:
1. Рішення керівника інституту громадянського суспільства про делегування представника для участі в установчих зборах.
2. Копії документів (свідоцтво, витяг з єдиного реєстру юридичних і фізичних осіб, статут тощо) про легалізацію інституту громадянського суспільства.
3. Інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства за останні два роки (або за період існування організації, якщо вона зареєстрована менше 2 років тому).
4. Біографічна довідка кандидата на членство в громадській раді.
Звертаємо увагу на те, що станом на 24 березня 2015 року формування громадської ради при облдержадміністрації регламентується постановою Кабінету Міністрів України „Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики” від 03.11.2010 р. № 996 у редакції від 06.12.2014.
Прес-служба облдержадміністрації