Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Виробники Житомирщини долучилися до кампанії «Зроблено в Україні»

14 Серпня 2024 • 16:54

Кіл-сть переглядів: 703

Щодня ми робимо вибір, що купити. Але чи задумувалися ви, що кожна витрачена гривня може мати значний вплив на нашу економіку? Купуючи українське, ми повертаємо до 40% від вартості товару до державного бюджету, що створює більше можливостей для підтримки наших міст, людей і тих, хто захищає Україну.

 

Саме тому для посилення економіки та армії було розпочато проведення комплексної політичної кампанії «Зроблено в Україні». Метою цієї ініціативи є заохочення покупців обирати продукцію національних виробників, а виробників — маркувати свої товари логотипом «Зроблено в Україні», який тепер доступний у вільному доступі.

 

Уже близько 10 виробників Житомирщини долучилися до цієї кампанії, зокрема АТ Житомирський маслозавод – компанія «Рудь», виробник металевих виробів ТОВ «Євроголд», виробник хліба ТОВ «Золотий коровай», фабрика з пошиття одягу «Леся», АТ «Житомирські ласощі», ТОВ «Органік мілк», магазин дитячого одягу «Tatko» від ФОП Христини Пілецької та ТОВ «Галіївський маслозавод» (Торгова марка «Фаворит»).

 

Ці підприємства ефективно забезпечують якісною продукцією внутрішній ринок, а також роблять вагомий внесок у розвиток економіки й зміцнення обороноздатності країни. Купуючи продукцію з маркуванням «Зроблено в Україні», кожен з нас підтримує національного виробника, допомагає зберегти робочі місця і сприяє відновленню та процвітанню нашої держави.

 

Пам’ятайте, що вибір на користь українського — це крок до економічної стабільності та розвитку нашої країни. Ваша покупка може стати частиною великої справи.

 

Купуй українське, зміцнюй державу!

 

Довідково. «Зроблено в Україні» — комплексна політика, покликана підтримувати українських виробників і посилювати економіку держави. Йдеться не лише про роздрібні товари для побутового споживання, а й про інші напрямки: пріоритетний доступ українських виробників до публічних закупівель, програми стимулювання попиту на українські товари, дешеві кредити й гранти для інвестицій та на розширення виробництва, стимулювання інвестицій в реальний сектор і модернізацію, розвиток несировинного експорту. Завдяки реалізації всього комплексу цих заходів, Мінекономіки прогнозує отримати 1% із 4,6% прогнозованого загального зростання ВВП уже в результаті 2024 року.

Версія для друку