Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Як формуватиметься громадська рада?

22 Травня 2017 • 15:21

Кіл-сть переглядів: 480

Сьогодні, 22 травня, відбулося перше засідання ініціативної групи з підготовки установчих зборів для формування нового складу громадської ради при Житомирській обласній державній адміністрації.

 

Під час засідання ініціативна група прийняла рішення щодо прийому заяв для участі в установчих зборах відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 року № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики» (із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 08.04.2015 № 234).

До заяви додаються:

  • рішення громадянського інституту про делегування для участі в установчих зборах представника, який одночасно є кандидатом на обрання до складу громадської ради;
  • біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства із зазначенням його прізвища, імені, по батькові,  посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, контактної інформації;
  • копія виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій та витяг із статуту (положення) інституту громадянського суспільства щодо цілей і завдань його діяльності, засвідчені в установленому порядку;
  • інформація про отримання інститутом громадянського суспільства як володільцем бази персональних даних його членів згоди делегованого ним представника на обробку його персональних даних;
  • інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства (відомості про проведені заходи, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання, подання інститутом громадянського суспільства відповідному органу письмових обґрунтованих пропозицій і зауважень з питань формування та реалізації державної політики у відповідній сфері та інформування про них громадськості тощо) протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року, – за період діяльності);
  • відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону.

 

Прийом заяв для участі в установчих зборах припиниться за 30 календарних днів до їх проведення.

 

У разі виявлення невідповідності документів визначеним вимогам ініціативна група не пізніше ніж за 15 календарних днів до проведення установчих зборів письмово та в електронній формі проінформує про це інститут громадянського суспільства з пропозицією щодо їх усунення протягом семи календарних днів.

 

Документи прийматимуться з 10.00 до 17.00 за адресою: м. Житомир, м-н імені С.П. Корольова,1; 2 поверх; каб. 236 (управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації).

 

 

Документи надавати в друкованому та електронному варіанті (електронна пошта управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації: obl_info@ukr.net).

 

Довідково. Кількісний склад громадської ради визначається установчими зборами (шляхом рейтингового голосування за осіб, які особисто присутні на установчих зборах та кандидатури яких внесені інститутами громадянського суспільства) та не може становити більш як 35 осіб.

Строк повноважень складу громадської ради – 2 роки.

 

Від громадської організації може бути обрано не більше ніж по одному представнику.

 

Під час проведення установчих зборів, які відкриває уповноважений представник ініціативної групи, з числа кандидатів до нового складу громадської ради обирається лічильна комісія, голова зборів, секретар, заслуховується інформація голови або іншого уповноваженого члена попереднього складу громадської ради про її діяльність, якщо така рада була утворена, а також обирається новий склад громадської ради.

 

Рішення   установчих  зборів  оформляється  протоколом,  який складається  протягом  трьох  робочих  днів  з  моменту проведення установчих  зборів,  підписується головою та секретарем установчих зборів і подається органові.

 

Орган   оприлюднює   протокол  установчих  зборів  на  своєму офіційному  веб-сайті  та в інший прийнятний спосіб протягом трьох робочих днів з моменту його надходження.

 

 

 

Версія для друку