Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Як правильно заповнити заяву на отримання житлової субсидії

23 Вересня 2016 • 06:35

Кіл-сть переглядів: 815

4541313В умовах зростання тарифів та з настанням опалювального періоду рахунки за комунальні послуги збільшаться. Але ті родини, які не мають можливості оплатити платіжки, можуть скористатися державною підтримкою та оформити житлову субсидію.

 

Після оформлення субсидії плата за комунальні послуги не перевищуватиме 15% від сумарного доходу сім’ї.

 

Нагадаємо, що на Житомирщині 46% домогосподарств отримують субсидію.

 

Підставою для оформлення субсидії є відповідна заява. Заяву заповнює особа, на яку відкрито особові рахунки по сплаті житлово-комунальних послуг, за місцем реєстрації, або особа, яка орендує житло та фактично сплачує вартість одержуваних послуг. Особи, які орендують житло, додають до Заяви договір найму (оренди) житла.

 

Для громадян, які вже одержують субсидію, додатково надавати документи для її призначення не потрібно.

 

У правому верхньому куті бланку заяви має бути зазначено назва місцевого управління соціального захисту населення, до якого вона подається.

 

У заяві зазначаються відомості про особу: прізвище, ім’я, по-батькові, зареєстроване місце проживання (для орендарів – фактичне місце проживання) із зазначенням адреси житла: поштовий індекс, населений пункт, вулиця, номер будинку, квартири), контактний номер телефону, реквізити паспорта громадянина України (серія, номер, ким і коли виданий), реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний номер).

 

У бланку заяви необхідно підкреслити, на які види послуг призначати субсидію:

 

– на оплату житлово-комунальних послуг;

– на придбання твердого палива та скрапленого газу (у разі коли житлове приміщення не забезпечується електро-, тепло- або газопостачанням для опалення).

 

Якщо домогосподарство користується твердим паливом, скрапленим газом та комунальними послугами, необхідно підкреслити все.

 

Також у заяві необхідно вказати відомості про житлово-комунальні послуги, якими користується сім’я, зокрема:

 

– у графі «Номер особового рахунку» – номер особового рахунку, який міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

– у графі «Найменування організації, що надає послуги» – назву організації, що міститься у договорі про надання послуг, платіжному документі (квитанції, розрахунковій книжці) на оплату відповідної послуги;

– у графі «Примітки» зазначається наявність або відсутність засобів обліку, а саме: «є лічильник» або «немає лічильника».

 

Окрім цього, в певних випадках у бланку заяви необхідно відмітити про необхідність розглядати питання призначення субсидії комісією, створеною місцевими органами влади.

 

Рішення про призначення субсидії приймається лише комісією у таких випадках:

 

– на збільшену понад норму площу житла непрацездатним особам;

– у складі сім’ї є особи які зареєстровані але не проживають у житловому приміщенні;

– за фактичним місцем проживання особі, яка орендує житло на підставі договору оренди;

– зареєстровані у житловому приміщенні особи сплачують за житлово-комунальні послуги на розділені особові рахунки;

– сім’я протягом 12 місяців перед зверненням здійснила одноразову покупку або оплатила послуги на суму, яка на час купівлі (оплати) перевищує 50 тисяч гривень.

 

Відомості, зазначені у Заяві, засвідчуються підписом особи, а також зазначається дата заповнення Заяви.

 

Якщо у вас є запитання щодо оформлення документів чи порядку призначення субсидій, ви можете звернутися на «гарячі лінії» Міністерства соціальної політики – 15-45, в департамент праці та соціального захисту населення Житомирської ОДА – (0412) 24-14-08 та 24-34-14, до Житомирського місцевого центру з надання БВПД за адресою: вул. Гагаріна, 47, тел.: (0412) 43-15-89.

 

 4531323

Версія для друку