Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Як жителям Житомирщини відновити паспорт під час воєнного стану?

05 Грудня 2022 • 10:18

Кіл-сть переглядів: 423

Втрата документів у воєнний час – справа неприємна, але ця проблема цілком вирішувана. Що робити, наприклад, якщо втрачений паспорт? Відразу зауважимо: оформити новий можна незалежно від наявності чи відсутності довідки ВПО.

 

Спочатку подайте заяву (https://drive.google.com/file/d/1tclwxU21Ztsq7IWy-N5hCF6DdDeBFBoK/view?usp=sharing) у поліцію й отримайте підтвердження про її реєстрацію. Потім відвідайте одну з трьох установ: підрозділ ДМС, ЦНАП або Центр обслуговування громадян «Паспортний сервіс».

 

Для оформлення нового паспорта з собою необхідно мати:

 

згадану вище заяву;

витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань (у разі викрадення на території України);

квитанцію про сплату адміністративного збору або оригінал документа про звільнення від такої сплати;

документи про місце проживання, народження дітей, шлюб, ідентифікаційний номер тощо.

 

Оформити новий паспорт можна за місцем звернення особи, але лише на підконтрольній Україні території й там, де немає активних бойових дій.

 

Міграційна служба Житомирської області надає консультації за номерами “гарячих ліній”: (098)709-0601, (0412)42-21-12 та особистими повідомленнями на офіційній сторінці у Фейсбук https://www.facebook.com/udmszht.

 

За потреби звертайтеся на цілодобову гарячу лінію Мінреінтеграції 15-48 або за номерами: +38 (096) 078-84-33 – для дзвінків з-за кордону та з ТОТ, WhatsApp/Telegram/Viber; +38 (066) 813-62-39 – на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО.

 

Версія для друку