Якісне обслуговування платників податків – це чітка мотивація до створення довіри, — Віталій Бунечко
11 Січня 2022 • 14:10
Кіл-сть переглядів: 188
Сьогодні, 11 січня, у Житомирі відбулося відкриття сучасного Центру з обслуговування платників податків.
У відкритті центру взяли участь голова Житомирської облдержадміністрації Віталій Бунечко, заступник голови ОДА з питань взаємодії з правоохоронними органами Олександр Федько та перша заступниця Житомирського міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Світлана Ольшанська.
«Переконаний, що одна з найголовніших функцій податкової, – сервісна. Саме тому створення належних умов для підприємців та індивідуальний підхід до кожного платника є першочерговим завданням», — сказав Віталій Бунечко.
Сучасний офіс у форматі «open space» готовий приймати до 24 клієнтів одночасно та надавати понад 70 найважливіших послуг. Житомирський центр створений відповідно до усіх новітніх стандартів та вимог: у ньому працюють 20 кваліфікованих спеціалістів, зокрема консультант-модератор.
Також для платників податків облаштовано робоче місце, де кожен зможе зайти до Інтернету та подати звітність в електронному вигляді.
«Впевнений, що новий центр обслуговування дозволить підприємцям Житомирщини відчути високу якість податкових сервісів та сприятиме тому, щоб податки сплачувалися свідомо, стабільно та вчасно», — додав голова ОДА.
Загальна вартість модернізації центру склала понад 3 мільйони гривень – 100% внесок Житомирської громади, яка щоразу не залишається осторонь і долучається до подібних ініціатив.
Віталій Бунечко також повідомив, що на території Житомирщини вже діє 22 Центри обслуговування платників.
«Наповнення бюджету – це головна мета податкової служби, а якісне обслуговування платників податків – це чітка мотивація до створення довіри. Тож працювати для клієнтів, якими є платники податків, – так визначається місія, яку виконують працівники податкової. Маю величезну надію, що така співпраця відтепер стане ще більш дієвою», — підсумував Віталій Бунечко.