Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Жителі області мають отримати субсидії без проблем і у визначені терміни

15 Квітня 2015 • 14:43

Кіл-сть переглядів: 993

Всі підрозділи і відомства обласної і районних державних адміністрацій Житомирщини мають спрацювати чітко і скоординовано, аби кожна родина, яка має право на субсидію, отримала її. На цьому наголосив голова облдержадміністрації Сергій Машковський 15 квітня під час чергового робочого засідання за участю керівників підприємств – надавачів послуг, представників департаменту праці та соціального захисту населення, департаменту житлово-комунального господарства облдержадміністрації, фіскальної служби.

 

Під час зустрічі йшла мова про те, з якими питаннями щодо оформлення субсидій найчастіше звертаються люди, і чи надаються їм необхідні роз’яснення.

 

Заступник директора департаменту праці та соціального захисту населення  Світлана Бойм повідомила, що в області проводиться потужна інформаційно-роз’яснювальна робота. До «гарячої лінії» при департаменті надійшло більше 800 звернень громадян. Питання стосуються порядку заповнення заяв і декларацій, є багато запитів від тих, хто фактично проживає, але не прописаний і, навпаки,  якщо людина в квартирі зареєстрована, але не проживає.

 

Так, згідно із нормативними документами, коли окремі особи з числа зареєстрованих фактично не проживають у житловому приміщенні і споживання комунальних послуг обчислюється засобами обліку, комісіям при місцевих органах виконавчої влади надано право на підставі  актів обстеження матеріально-побутових умов сім’ї визначати кількість осіб для розрахунку субсидії.

 

Таким документом може бути довідка, що підтверджує місце перебування особи в іншій адміністративно-територіальній одиниці у зв’язку з роботою, лікуванням, навчанням, довготривалим відрядженням, відбуванням покарання, а також довідка про оплату житлово-комунальних послуг в іншому житловому приміщенні.

 

Ще одне питання, з яким часто звертаються громадяни, стосується того, кому надається субсидія. Ця державна допомога призначається власнику домогосподарства, що зареєстрований у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово-комунальних послуг. Також можливий варіант, коли для отримання субсидії власник звертається із заявою про оформлення особового рахунку на іншу особу, що зареєстрована в даному житловому приміщенні,

 

Сергій Машковський доручив активізувати роботу соціальних інспекторів, тобто спеціалістів, що при потребі обстежуватимуть соціально-побутові умови громадян, а також організувати їх навчання.

 

Особлива увага має приділятися людям з фізичними вадами. Працівники органів соцзахисту не повинні чекати від них звернень про допомогу, а самі зателефонувати і відвідати цих громадян, щоб виявити їхні потреби щодо отримання субсидій. Таке завдання поставив керівник області і контролюватиме його виконання у розрізі кожного району.

 

Керівники Пенсійного фонду, фіскальної служби доповіли, що проблем із видачею необхідних довідок немає. Скарг від громадян не надходило.

 

«Роз’яснювальна робота має продовжуватися. Ми повинні скоординувати свої дії так, щоб отримання субсидій громадянами області пройшло без проблем і у визначені терміни», – зазначив Сергій Машковський.

Прес-служба облдержадміністрації  

Версія для друку