Житомирщина – зразок злагодженої роботи
28 Січня 2015 • 10:13
Кіл-сть переглядів: 1 127
24 січня у Житомирі відбулася нарада з питання забезпечення контролю за енергоспоживанням у регіонах України на прикладі проведення цієї роботи у ПАТ «ЕК «Житомиробленерго». У нараді взяли участь заступник Міністра енергетики та вугільної промисловості України Олександр Светелік, голова облдержадміністрації Сергій Машковський, перший заступник голови облдержадміністрації Геннадій Дмитренко, голова обласної ради Віталій Француз, головний державний інспектор України з енергетичного нагляду Володимир Лушкін, голова правління ПАТ «ЕК «Житомиробленерго» Анатолій Левицький, головні енергетики підприємств області.
Під час наради йшлося про те, що в умовах виникнення дефіциту палива в Україні постало питання енергетичної безпеки країни і області зокрема. Енергопостачальні компанії були змушені забезпечити встановлені граничні величини споживання електроенергії, були складені графіки обмеження споживання електроенергії, графіки аварійних відключень. У затверджені графіки обмеження потужності та електричного споживання було залучено 139 промислових підприємств області.
З метою недопущення введення на території області графіків аварійних відключень головою облдержадміністрації було проведено ряд засідань, селекторних нарад з головами виконавчих органів влади у районах та керівниками найбільших енергоємних підприємств області. Зі споживачами області через ЗМІ проводилась роз’яснювальна робота щодо необхідності зменшення завантаженості енергосистеми в часи пік. Ряд енергоємних підприємств області змінив графіки роботи з переходом на роботу в нічний час.
Заступник Міністра енергетики та вугільної промисловості України Олександр Светелік відзначив Житомирщину як одну з перших областей, що розпочала роботу щодо зниження споживання електроенергії. Він підкреслив злагоджену роботу і ефективну співпрацю голови облдержадміністрації, голови обласної ради, Держенергонагляду, ПАТ «ЕК «Житомиробленерго». Олександр Светелік акцентував: «Ми зробимо все, щоб надалі графіки аварійних відключень не застосовувалися в областях, що дотримуються режиму граничного споживання електроенергії. Це насамперед стосується Житомирської області».
Посадовець високо оцінив роботу кол-центру та інформаційно-консультативного центру (ІКЦ) ПАТ «ЕК «Житомиробленерго». «Це повний комплекс обслуговування споживачів, починаючи з оплати, оформлення, отримання технічних умов. Інформаційно-консультативний центр – це можливість споживача отримати будь-яку інформацію. Головне те, що ми працюємо на споживача, для споживача. Цей комплекс – гарний приклад організації роботи зі споживачем», – зазначив Олександр Светелік
Довідково. Інформаційно-консультативний центр (ІКЦ) ПАТ «ЕК «Житомиробленерго» був створений у грудні 2002 року. Споживачі електроенергії звертаються сюди за консультацією, за роз’ясненнями з питань щодо енергопостачання, тарифної політики, умов та режимів споживання електричної енергії тощо. Для розгляду і розв’язання спірних питань між компанією та споживачами електричної енергії у приміщенні ІКЦ працює комісія за участю регіональних представників Держенергонагляду та НКРЕКП. Для поліпшення інформованості населення та поліпшення обслуговування побутових споживачів електроенергії в області функціонують 12 інформаційно-консультативних пунктів ПАТ «ЕК «Житомиробленерго». Для поліпшення якості обслуговування споживачів міста Житомира і області цілодобово працює кол-центр ПАТ «ЕК «Житомиробленерго» (телефон 40-21-50).
Прес-служба облдержадміністрації