Житомирська ОДА продовжила конкурс на посаду хедхантера – триває прийом документів
26 Квітня 2017 • 09:37
Кіл-сть переглядів: 440
Житомирська облдержадміністрація продовжує конкурс на посаду хедхантера – директора установи «Агенція регіонального розвитку Житомирської області».
Таке рішення прийняла комісія, що опрацьовувала резюме та проводила співбесіди із кандидатами.
«У результаті опрацювання представлених резюме, проведення співбесід з кандидатами комісією прийнято рішення щодо проведення повторного конкурсу на посаду директора Агенції», – йдеться у повідомлення департаменту економічного розвитку, департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва ОДА.
Нагадаємо, що стати хедхантером, який залучатиме інвестиції в Житомирську область, виявили бажання 18 кандидатів.
Якщо бажаєте долучитися до розвитку Житомирщини, вам необхідно надати резюме, мотиваційний лист, в якому розкривається ваше бачення цілей та задач Агенції у якості директора чи менеджера. А також рекомендації з попередніх місць роботи.
Документи на конкурс приймаються до 17:00 год. 19 травня 2017 року за адресою: м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, кімната 109 (І поверх) або в електронному вигляді на адресу: agency_zt.apply@ukr.net.
Фіналістів буде запрошено для проходження інтерв’ю з представниками конкурсної комісії.
Кваліфікаційні вимоги до посади директора установи
«Агенція регіонального розвитку Житомирської області»
Характеристика посади |
|
Найменування установи |
Агенція регіонального розвитку Житомирської області |
Найменування посади |
Директор |
Тип зайнятості |
Повна |
Зміст виконуваної за посадою роботи |
Загальне керівництво установою |
Участь у підготовці, управлінні та розширені команди працівників та експертів установи |
|
Постановка задач, координація та контроль всіх поточних операційних завдань та проектів, які реалізує установа, забезпечення їх інтегрованості у загальний напрям діяльності установи з реалізації Стратегії розвитку Житомирської області та плану заходів з її реалізації |
|
Презентація регіону та перспектив його розвитку серед міжнародних фінансових та донорських організацій, органів влади та місцевого самоврядування України |
|
Пошук партнерів як на національному так і на міжнародному рівні |
|
Налагодження співпраці з органами влади та місцевого самоврядування, міжнародними організаціями, представниками бізнесу та громадськості |
|
Написання проектів територіального розвитку, організація процесу залучення фінансування для їх реалізації |
|
Реалізація проектів сталого територіального розвитку області |
|
Планування та досягнення показників розвитку території, таких як залучення інвестицій та додаткових ресурсів для територіального розвитку, створення нових робочих місць, самозайнятість населення та розвиток МСП, і т. д. |
|
Вимога до рівня професійної компетентності особи |
|
Освіта |
Повна вища освіта в галузі економіки, менеджменту та адміністрування |
Вимоги до кандидата на посаду |
Досвід роботи на аналогічних посадах у міжнародних компаніях чи проектах не менше 3 років або досвід роботи управління в проектах технічної допомоги та управління інвестиційними та/або грантовими проектами не менше 5 років |
Вміння формувати та організовувати роботу проектних команд |
|
Знання трудового права, фінансового, податкового законодавства та інших нормативно-правових актів, а також тих що стосуються діяльності установи |
|
Володіння етикою ділового спілкування та ведення переговорів з державними національними та міжнародними установами |
|
Досвід взаємодії із закордонними, інвестиційними фондами та іншими донорськими організаціями. |
|
Особисті якості |
Стратегічне та нешаблонне тактичне мислення |
Лідерські якості |
|
Високі аналітичні та комунікативні навички |
|
Самостійність, відповідальність, здатність швидко приймати рішення та виконувати поставлені завдання |
|
Володіння державною мовою |
Вільно |
Володіння іноземними мовами |
Англійська – вільно, володіння іншими мовами міжнародного спілкування розглядається як суттєва перевага |
Інші відомості |
|
Умови відбору кандидатів |
Відбір кандидатів здійснюватиметься у два етапи: 1-й – відбір надісланих резюме; 2-й – співбесіда з відібраними кандидатами. |
Перелік необхідних документів |
Резюме з фото |
Супровідний лист (Ваше бачення цілей та задач Агенції у якості Директора) |
|
Рекомендації з попередніх місць роботи можуть бути запрошені на другому етапі |
|
Адреса за якою приймаються документи |
м. Житомир, вул. Мала Бердичівська, 25, кімната 109 (І поверх) або на електронну адресу agentsiya.konkurs.zt@ukr.net |
Останній день подання документів |
19 травня 2017 року (до 17:00) |