Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Зміни в Законі почали діяти

29 Жовтня 2015 • 09:58

Кіл-сть переглядів: 805

Вчора, 28 жовтня, набрали чинності зміни до Закону України від 02.10.1996 №393/96-ВР «Про ‪звернення‬ ‎громадян‬»  щодо ‪‎електронного‬ звернення.

Відтепер, щоб написати ‪‎заяву‬ до ‪державної‬ ‪‎установи‬, можна скористатися електронною поштою.

В електронних зверненнях необхідно буде вказати наступну інформацію:
прізвище, ім’я, по батькові,
місце проживання людини, яка звертається,
суть порушеного питання,
зауваження та пропозиції,
заяви чи скарги, прохання чи вимоги,
електронна поштова адреса, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

До речі, якщо в письмову зверненні має бути підпис заявника, то електронне звернення не вимагає застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення.

Згідно зі змінами, заявник також має право подати усне звернення як на особистому прийомі, так і за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні “гарячі лінії”.

Версія для друку