Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

​#знай_свої_права: користувачам послуг мобільного зв’язку та інтернету

10 Січня 2025 • 10:03

Кіл-сть переглядів: 91

На сьогодні майже кожен громадянин України є користувачем послуг мобільного зв’язку та інтернету. Без цих послуг важко уявити життя сучасної людини, проте для досить часто виникають ситуації, коли «нарахування/списання» коштів стає несподіванкою для абонентів.

 

 

Держпродспоживслужба нагадує деякі пункти із переліку прав споживачів під час замовлення та/або отримання електронних комунікаційних послуг, що передбачені статтею 107 Закону України «Про електронні комунікації», а саме про права споживача на:

 

 

✔️ безоплатне отримання від постачальника електронних комунікаційних послуг вичерпної інформації щодо змісту, якості, вартості та порядку надання електронних комунікаційних послуг;
✔️ отримання від постачальника електронних комунікацій послуг наявних відомостей щодо наданих електронних комунікаційних послуг у порядку, визначеному законодавством;
✔️ скорочення постачальником електронних комунікаційних послуг доступу кінцевого користувача до окремих видів електронних комунікаційних послуг на підставі його заяви;
✔️ повернення від постачальника електронних комунікаційних послуг невикористаної частки коштів у разі відмови від передплачених електронних комунікаційних послуг у випадках і порядку, визначених правилами надання і отримання цих послуг та договором про надання електронних комунікаційних послуг;
✔️ відмову від телекомунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про надання телекомунікаційних послуг;
✔️ відмову від електронних комунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про надання електронних комунікаційних послуг;
✔️ отримання інформації щодо можливості та порядку відмови від замовленої електронної комунікаційної послуги;
✔️ оскарження неправомірних дій постачальників електронних комунікаційних послуг шляхом звернення до суду або уповноважених державних органів;

 

 

Якщо у вас є підстави вважати, що списання коштів сталося неправомірно, а претензії ігноруються надавачем послуг – звертайтеся до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем проживання.

Версія для друку