Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Розпорядження № 107 від 28.03.2017

30 Березня 2017 • 15:02

Кіл-сть переглядів: 148

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови обласної державної адміністрації

 

28.03.2017

 

№ 107

Про стан фінансово-бюджетної дисципліни, заходи щодо посилення боротьби з корупцією та контролю за використанням державного (комунального) майна і фінансових ресурсів в Житомирській області

 

 

 

Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області за 2016 рік на 100 підприємствах, установах і організаціях виявлено проведених з порушенням законодавства операцій з державними ресурсами, що призвели до втрат на загальну суму 47,44 млн. грн., з них 18,23 млн. грн. є бюджетними коштами.

Так, результатом численних порушень вимог нормативно-правових актів, договірної та розрахункової дисципліни стали факти незаконних, нецільових витрат і недостач державних та комунальних ресурсів на загальну суму 42,86 млн. грн., та недоотримання бюджетами, підприємствами, установами та організаціями фінансових ресурсів у загальній сумі 4,58 млн. гривень.

Незважаючи на здійснення системного контролю за виконанням бюджетів у районах і містах області та обов’язкове інформування органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування про його результати, вкрай низьким залишається рівень управління бюджетними ресурсами на місцях.

Характерними недоліками в роботі з виконання місцевих бюджетів є недотримання законодавства з питань витрачання бюджетних коштів, невжиття належних заходів щодо отримання додаткових доходів, низький рівень розрахункової дисципліни, внаслідок чого місцевими бюджетами втрачено 12,05 млн. гривень.

Особливе занепокоєння викликає значна кількість порушень при використанні державного та комунального майна. Фактів незаконної передачі до інших форм власності, недостач та інших порушень виявлено на суму 8,76 млн. гривень.

Проведеними у 2016 році ревізіями стану використання коштів державного бюджету на компенсацію підприємствам, установам організаціям у межах середнього заробітку працівників, призваних на військову службу за призивом під час мобілізації, на особливий період та надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, а також законності призначення, нарахування та виплати усіх видів соціальної допомоги, пільг, субсидій та інших виплат, що здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, встановлено порушень, що призвели до втрат фінансових ресурсів на загальну суму 2,60 млн. гривень.

Зокрема, відповідні порушення допущено управліннями праці та соціального захисту населення Богунської та Корольовської районних рад м. Житомира, Коростишівської, Попільнянської та Хорошівської райдержадміністрацій.

Недостатній рівень контролю в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування виявлено під час ревізії бюджету міста Бердичева, а саме проведеними контрольними заходами на 6 об’єктах контролю виявлено втрат фінансових і матеріальних ресурсів, допущених внаслідок порушень законодавства, в загальній сумі 1,38 млн. грн., з яких: недоотримано фінансових ресурсів – 0,14 млн. грн., проведення витрат з порушенням законодавства – 1,24 млн. гривень.

Також, встановлено, що внаслідок безконтрольності з боку управління житлового господарства Житомирської міської ради за виконанням умов договорів за рахунок бюджетних коштів проведено оплату завищених підрядними організаціями обсягів та вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт на загальну суму 0,74 млн. гривень.

З метою недопущення порушень і недоліків, забезпечення ефективного використання державних та комунальних ресурсів, керуючись ст.6, 39, 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» та відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.11.2006 №1673 «Про стан фінансово-бюджетної дисципліни, заходи щодо посилення боротьби з корупцією та контролю за використанням держаного майна і фінансових ресурсів»:

  

1. Районним державним адміністраціям, рекомендувати органам місцевого самоврядування:

1) Ужити за результатами ревізій, проведених Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, вичерпних заходів до повного усунення підпорядкованими установами, організаціями та підприємствами виявлених порушень та інших недоліків фінансово-бюджетної дисципліни, притягнення до відповідальності осіб, винних у їх допущенні.

2) Внести відповідні зміни до контрактів з керівниками суб’єктів господарювання, що належать до сфери їх управління.

3) Активізувати роботу з добору в органи державної виконавчої влади кадрів з високими діловими, професійними та моральними якостями.

4) Під час формування та затвердження фінансових планів суб’єктів господарювання комунального сектору економіки дотримуватись визначених постановою Кабінету Міністрів України від 29.11.2006 №1673 «Про стан фінансово-бюджетної дисципліни, заходи щодо посилення боротьби з корупцією та контролю за використанням держаного майна і фінансових ресурсів» граничних витрат.

  

2. Рекомендувати Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області забезпечити внесення місцевим органам виконавчої влади пропозиції щодо розгляду питання відповідності керівників займаним посадам у випадках визначених підпунктами 1, 2 розпорядження.

  

3. Рекомендувати головному управлінню Державної казначейської служби України в Житомирській області:

постійно здійснювати контроль за проведенням видатків з місцевих бюджетів, цільовим використанням бюджетних коштів;

за результатами аналізу звітності бюджетних установ про виділені бюджетні асигнування вносити пропозиції розпорядникам коштів щодо обмеження взяття зобов’язань;

у випадках порушення вимог бюджетного законодавства вживати заходи впливу шляхом застосування фінансових санкцій до розпорядників бюджетних коштів.

  

4. Рекомендувати головним розпорядникам коштів державного та місцевих бюджетів:

при звітуванні про виконання бюджетних програм здійснювати ґрунтовний аналіз фактичних показників з поясненням причин недовиконання запланованих завдань;

постійно проводити моніторинг виконання завдань і заходів, визначених у паспортах бюджетних програм, спрямованих на запобігання ризикам їх невиконання (або виконання не в повному обсязі).

  

5. Районним державним адміністраціям, рекомендувати органам місцевого самоврядування, головному управлінню Держаної казначейської служби України в Житомирській області інформувати про хід виконання розпорядження щокварталу до 25 числа останнього місяця, що настає за звітним періодом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.

  

6. Рекомендувати Управлінню Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щокварталу, до 5 числа місяця, що настає за звітним періодом, інформувати обласну державну адміністрацію про виконання цього розпорядження.

  

7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови обласної державної адміністрації згідно з розподілом обов’язків.

 

 

Голова адміністрації

І.П. Гундич

 

 

Завантажити розпорядження

Версія для друку