Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Розпорядження № 245 від 10.08.2015

27 Серпня 2015 • 11:31

Кіл-сть переглядів: 787

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови обласної державної адміністрації

 

10.08.2015

 

№ 245

Про хід виконання програми економічного і соціального розвитку та бюджету області за перше півріччя 2015 року

 

 

 

Упродовж першого півріччя 2015 року органами виконавчої влади вживалися заходи щодо вирішення нагальних питань розвитку економіки регіону, поліпшення добробуту та соціального захисту населення.

Обсяги промислового виробництва порівняно з січнем-червнем 2014 року збільшилися на 10 % за рахунок зростання виробництва продукції у добувній промисловості на 28,6 %, у переробній – на 1%.

Незважаючи на загальне зниження інвестиційної активності, у січні-березні 2015 року в економіку області іноземними інвесторами вкладено 7,1 млн. дол. США прямих інвестицій.

Середньомісячна номінальна заробітна плата у січні-червні 2015 року збільшилася порівняно з відповідним періодом минулого року на 12,8 % і склала 2985 грн., середній розмір пенсії – на 2,7 % і за станом на 01.07.2015 склав 1447 грн.

Заборгованість із виплати заробітної плати в цілому по області з початку року зменшилася на 3,5 млн. грн. або на 27,2 %.

Також з початку року зменшилася на 3,2 % заборгованість населення за спожиті житлово-комунальні послуги.

Протягом І півріччя 2015 року до бюджету області (без урахування міжбюджетних трансфертів) надійшло 1226,7 млн. грн., що на 15,3 % або на 162,4 млн. грн. більше порівняно з надходженнями у відповідному періоді 2014 року.

Порівняно із затвердженими місцевими радами показниками, з урахуванням змін, надходження до бюджету області збільшилися на 287,1 млн. грн. або на 30,6 %.
Забезпечено виконання планових показників, затверджених радами, щодо мобілізації доходів обласним бюджетом, а також бюджетами усіх районів області та міст обласного значення, крім міста Малина.

З державного бюджету надійшла базова дотація у сумі 116,8 млн. грн., у тому числі районам та містам – 87,7 млн. грн.

До загального фонду бюджету області з державного бюджету надійшло субвенцій у сумі 2600,8 млн. грн.

За січень-червень 2015 року місцевими бюджетами області проведено видатків з урахуванням кредитування на загальну суму 3664,2 млн. грн., з яких 3398,1 млн. грн. склали видатки загального фонду бюджету.

Видаткова частина бюджету області характеризується соціальною спрямованістю. Питома вага заробітної плати та інших соціальних виплат становить 80,4 % видатків загального фонду бюджету.

Обсяги фінансування галузей соціального захисту і соціального забезпечення порівняно з відповідним періодом минулого року збільшилися на 96,1 млн. грн., охорони здоров’я – на 64,3 млн. грн., освіти – на 41,6 млн. грн., культури та мистецтва – на 10,0 млн. грн., фізичної культури і спорту – на 3,6 млн. гривень.
Протягом першого півріччя 2015 року для виконання заходів 19 обласних галузевих програм, затверджених обласною радою, з обласного бюджету профінансовано видатки на загальну суму 38,7 млн. грн.

У січні-червні 2015 року в області державну допомогу отримали 83,6 тис. родин з дітьми, 14,8 тис. малозабезпечених сімей, 17,4 тис. інвалідів дитинства та дітей-інвалідів на загальну суму 730,2 млн. грн.

За станом на 01.07.2015 соціальною роботою охоплено 1217 сімей учасників антитерористичної операції, 203 сім’ї поранених, 5 сімей зниклих безвісти, 159 сімей, члени яких загинули виконуючи військовий обов’язок в зоні проведення антитерористичної операції. За рахунок коштів місцевих бюджетів надано одноразову грошову допомогу сім’ям загиблих військовослужбовців на загальну суму 3,2 млн. грн. та пораненим військовослужбовцям – 2 млн. грн.

Разом з тим внаслідок втрати ринків збуту скоротилися обсяги виробництва промислової продукції на підприємствах з виготовлення хімічних речовин і хімічної продукції, гумових і пластмасових виробів, іншої неметалевої мінеральної продукції; виробів з деревини, паперу та поліграфічної діяльності; харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів.

У сільському господарстві виробництво валової продукції в усіх категоріях господарств зменшилося у порівнянні з січнем-червнем 2014 року на 1,3 %, у тому числі у рослинництві – на 3,3 %, тваринництві – на 1%.

Не вдалося стабілізувати чисельність поголів’я великої рогатої худоби, яке за станом на 01.07.2015 зменшилося порівняно з аналогічною датою 2014 року на 5,3 %, у тому числі корів – на 6,1 %. Також за цей період скоротилося поголів’я свиней – на 2,8 %, овець і кіз – на 5 %, птиці – на 0,4 %, виробництво молока – на 3,1 %.
За перше півріччя 2015 року обсяги будівельних робіт зменшилися порівняно з аналогічним минулорічним періодом на 42,3 %, за рахунок зниження обсягів будівництва інженерних споруд – на 51,1 %, житлових будівель – на 30,2 %, нежитлових будівель – на 29,4 %.

Обсяг освоєних капітальних інвестицій за січень-березень 2015 року порівняно з відповідним періодом 2014 року зменшився на 20,1 % і склав 467,9 млн. грн.
Обсяг експорту товарів у січні-травні 2015 року порівняно з аналогічним періодом 2014 року зменшився на 33,5%, імпорту – на 21%.

Обсяг роздрібного товарообороту у січні-червні 2015 року у порівняльних цінах зменшився до відповідного періоду попереднього року на 13,8% та склав 13,3 млрд. грн.
Фінансовий результат до оподаткування великих і середніх підприємств області (крім банків, сільськогосподарських підприємств і бюджетних установ) був негативним і склав 1730 млн. грн., що в 1,6 раза більше ніж за аналогічний період 2014 року.

Не забезпечено виконання графіків з погашення заборгованості з виплати заробітної плати в Андрушівському, Брусилівському, Коростишівському, Новоград-Волинському, Попільнянському районах та в усіх містах обласного значення.

Протягом першого півріччя 2015 року не було організовано діяльності робочих груп з легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення у Бердичівському, Брусилівському, Народицькому, Радомишльському, Черняхівському, Чуднівському районах та місті Малині.

За станом на 01.07.2015 кількість зареєстрованих безробітних порівняно з відповідною датою минулого року зросла на 10,2%, кількість ліквідованих робочих місць перевищила кількість створених в 1,5 раза.

Найбільш складна ситуація на ринку праці спостерігається в Андрушівському, Брусилівському, Ємільчинському, Попільнянському, Ружинському, Черняхівському та Чуднівському районах, де за станом на 01.07.2015 навантаження безробітних на 1 вільне робоче місце становить від 40 осіб до 74 осіб.

Погіршилися розрахунки підприємств житлово-комунального господарства та населення за спожиту електроенергію, внаслідок чого заборгованість з початку 2015 року зросла в 1,7 рази.

З метою забезпечення виконання передбачених Програмою економічного і соціального розвитку та бюджетом області завдань, на виконання рішення колегії обласної державної адміністрації від 30.07.2015:

 

1. Структурним підрозділам облдержадміністрації, районним державним адміністраціям, рекомендувати територіальним органам міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, міськвиконкомам детально проаналізувати ситуацію, що склалася у підвідомчих галузях і на територіях у першому півріччі 2015 року, та спрямувати свою діяльність на вирішення нагальних проблем.

 

2. Департаменту агропромислового розвитку облдержадміністрації забезпечити розвиток галузі за пріоритетними напрямами, визначеними Програмою розвитку агропромислового комплексу Житомирської області на 2011-2015 роки, сприяти залученню інвестицій та впровадженню інновацій у розвиток агропромислового комплексу області.

 

3. Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації:
1) Забезпечити виконання плану заходів щодо медичної, психологічної, професійної реабілітації та соціальної адаптації учасників антитерористичної операції.
2) Продовжити роботу щодо створення єдиної диспетчерської системи Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф.
3) Забезпечити надання якісної медичної високоспеціалізованої допомоги пільговим категоріям населення області, а саме: громадянам України, які прибули з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції, ветеранам війни, потерпілим від наслідків аварії на ЧАЕС, малозабезпеченим верствам населення, спрямованої на збереження та поліпшення стану здоров’я і зниження рівня смертності серед даних категорій населення.

 

4. Райдержадміністраціям:
1) Ужити організаційних заходів щодо:
завершення збирання зернових і технічних сільськогосподарських культур та заготівлі кормів;
проведення посіву озимих зернових культур під урожай 2016 року в оптимальні агротехнічні строки;
стабілізації ситуації у галузі тваринництва.
2) У співпраці з громадськістю розпочати аудит щодо функціонування фельдшерських та фельдшерсько-акушерських пунктів, які обслуговують населення до 300 осіб, визначити їх подальше функціонування відповідно до потреб населення.

 

5. Райдержадміністраціям, рекомендувати міськвиконкомам:
1) Забезпечити:
своєчасну підготовку навчальних закладів до нового 2015/16 навчального року;
співпрацю між структурними підрозділами райдержадміністрацій, що опікуються проблемами дітей, сільськими та селищними головами, як головами органів опіки та піклування, щодо проведення профілактичної роботи із сім’ями з дітьми, які перебувають в групі ризику;
центри первинної медико-санітарної допомоги та їх підрозділи обладнанням згідно з табелем матеріально-технічного оснащення;
виконання обласної комплексної програми боротьби з онкологічними захворюваннями на період до 2016 року та обласної цільової соціальної програми протидії захворюванню на туберкульоз до 2016 року;
своєчасну і в повному обсязі оплату наданих інформаційних послуг редакціями засобів масової інформації згідно з укладеними угодами.
2) Вжити заходів для досягнення нормативів забезпеченості мережею амбулаторій та підрозділів центрів первинної медичної (медико-санітарної) допомоги.
3) Ініціювати питання на сесіях районних та міських рад щодо виділення у 2015 році коштів за рахунок перевиконання доходної частини місцевих бюджетів для погашення заборгованості комунальних підприємств із платежів до Пенсійного фонду України.
4) При перегляді районних, міських бюджетів за підсумками І півріччя 2015 року, у разі наявних можливостей, передбачити кошти на утримання центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
5) Укласти угоди на висвітлення діяльності органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з редакціями комунальних газет на 2015 рік та запланувати кошти на 2016 рік.
6) Вживати системних заходів для розбудови книготорговельної мережі області.
7) Активізувати роботу щодо виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації від 04.11.2014 № 318 «Про оприлюднення в мережі Інтернет інформації про діяльність обласної державної адміністрації, її структурних підрозділів та органів виконавчої влади на місцях».
8) Вжити заходів до координації діяльності регіональних засобів масової інформації в інформаційному просторі з метою захисту інформаційної безпеки держави на території області.
9) Продовжити роботу щодо відновлення функціонування дошкільних навчальних закладів.
10) Сприяти органам внутрішніх справ у придбанні засобів бронезахисту та активної оборони, форменного одягу та пально-мастильних матеріалів.
11) Активізувати роботу консультативно-дорадчих органів з питань розвитку підприємництва, створених у районах і містах з метою оперативного вирішення проблемних питань, що виникають у суб’єктів господарської діяльності.

 

6. Андрушівській, Брусилівській, Новоград – Волинській, Коростишівській, Попільнянській райдержадміністраціям, рекомендувати міськвиконкомам забезпечити виконання графіків погашення заборгованості із виплати заробітної плати на підприємствах-боржниках.

 

7. Андрушівській, Брусилівській, Ємільчинській, Попільнянській, Ружинській, Черняхівській та Чуднівській райдержадміністраціям ужити заходів щодо подальшого зниження напруги на ринку праці шляхом залучення інвестицій, відновлення раніше діючих, створення нових та легалізації існуючих робочих місць, залучення незайнятого населення до підприємницької діяльності та самозайнятості, посилення співпраці з роботодавцями шляхом заявлень існуючих вакансій до служби зайнятості.

 

8. Бердичівській, Брусилівській, Народицькій, Радомишльській, Черняхівській, Чуднівській райдержадміністраціям, рекомендувати виконкому Малинської міської ради забезпечити діяльність робочих груп з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

 

9. Структурним підрозділам облдержадміністрації, райдержадміністраціям, рекомендувати територіальним органам міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та міськвиконкомам поінформувати департамент економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації про хід виконання розпорядження до 12 листопада 2015 року.

 

10. Департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації узагальнену інформацію про виконання розпорядження подати облдержадміністрації до 27 листопада 2015 року.

 

11. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Лагуту Я.М. та заступника голови – керівника апарату облдержадміністрації Поліщука В.І.; координацію – на першого заступника голови облдержадміністрації Дмитренка Г.В.

  

 

Голова адміністрації С.О. Машковський

 

 

  Завантажити розпорядження

Версія для друку