Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Розпорядження № 254 від 17.08.2015

27 Серпня 2015 • 13:47

Кіл-сть переглядів: 1 104

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови обласної державної адміністрації

 

17.08.2015

 

№ 254

Про підвищення ефективності використання
земельних та трудових ресурсів,
збільшення надходжень до
місцевих бюджетів області

 

 

 

Відповідно до ст.119 Конституції України, Закону України «Про місцеві державні адміністрації», та з метою підвищення ефективності використання земельних і трудових ресурсів, забезпечення виконання доходної частини місцевих бюджетів області:

1. Утворити обласну робочу групу для вивчення питань, з упорядкування та підвищення ефективності використання в області трудових і земельних ресурсів, збільшення надходжень до місцевих бюджетів, та затвердити її у складі згідно з додатком.

2. Головам районних державних адміністрацій:

  • до 20 серпня 2015 року утворити відповідні робочі групи при райдержадміністраціях та забезпечити координацію їх роботи;
  • вивчити стан фактичного використання земель сільськогосподарського призначення та вжити вичерпних заходів реагування у разі виявлення фактів порушення вимог чинного законодавства: 
  • спільно з державними органами статистики на місцях щомісяця аналізувати інформацію щодо засіяних та зібраних площ основних сільськогосподарських культур у розрізі сільськогосподарських підприємств;
  • відповідно до статті 15 Закону України “Про оренду землі” інформувати орендарів щодо необхідності перегляду розміру орендної плати за користування земельними ділянками, в тому числі і через засоби масової інформації;
  • вживати заходів щодо припинення суб’єктами господарювання права користування земельними ділянками за наявності підстав, визначених пунктом «д» статті 141 Земельного кодексу України (систематична несплата земельного податку або орендної плати) та подальшої передачі таких земельних ділянок в установленому порядку ефективним землекористувачам;
  • організувати роботу із укладання додаткових угод до договорів оренди земель державної та комунальної власності у частині розміру орендної плати з урахуванням проведеної повторної нормативної грошової оцінки земель населених пунктів та змін до розміру орендної плати із застосуванням ставок орендної плати, визначених Законом України “Про запобігання фінансовій катастрофі та створення передумов для економічного зростання в Україні”;
  • до 26 серпня 2015 року визначити на підпорядкованій території перелік земельних масивів, що фактично використовуються для випасу худоби, і провести аналіз відповідності цих масивів обліковим відомостям;
  • активізувати роботу комісій з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій і інших соціальних виплат та робочих груп з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення;
  • надати до 28 серпня 2015 року головному управлінню Державної фіскальної служби у Житомирській області та управлінню агропромислового розвитку облдержадміністрації інформацію про результати моніторингу сільгосппідприємств, по яких існують проблемні питання щодо використання та оформлення найманої праці;
  • організувати проведення обліку фізичних осіб (із зазначенням прізвища, імені та по батькові, реєстраційного номера облікової картки платника податку, розмір ділянки, що обробляється, виду вирощуваної сільськогосподарської культури), які використовують власні або орендовані земельні ділянки для вирощування та реалізації сільськогосподарської продукції до територіальних органів Державної фіскальної служби у Житомирській області для залучення таких осіб до сплати податків та декларування доходів;

3. Рекомендувати державній інспекції сільського господарства в Житомирській області:

  • підготувати та подати до 28 серпня 2015 року головному управлінню Державної фіскальної служби у Житомирській області інформацію про наявну у власності юридичних та фізичних осіб-підприємців і громадян сільськогосподарську техніку (назва, адреса, код ЄДРПОУ юридичної особи, РНОКПП фізичної особи, марка, потужність);
  • забезпечити щомісячне декларування зерна суб’єктами його зберігання згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12.12.2002 № 1877 (зі змінами).

4. Головам райдержадміністрацій, рекомендувати головному управлінню статистики у Житомирській області, державній інспекції сільського господарства в Житомирській області про хід виконання розпорядження інформувати головне управління Державної фіскальної служби у Житомирській області до 4 вересня та 4 листопада 2015 року.

5. Головному управлінню Державної фіскальної служби у Житомирській області узагальнену інформацію про хід виконання розпорядження подавати обласній державній адміністрації до 14 вересня та 14 листопада 2015 року.

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови обласної державної адміністрації Дмитренка Г.В.

 

 

Голова адміністрації С.О. Машковський
   
   
 

Додаток
до розпорядження голови
облдержадміністрації
17.08.2015 № 254

  

Склад
робочої групи для вивчення питань з упорядкування та підвищення ефективності використання в області трудових і земельних ресурсів, збільшення надходжень до місцевих бюджетів

 

Дмитренко

Геннадій Васильович

перший заступник голови обласної державної адміністрації, голова робочої групи

 

   

Куришко

Лілія Анатоліївна

в.о. начальника головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області, заступник голови робочої групи

   

Члени робочої групи:

 

Бабич

Леонід Федорович

т.в.о. начальника управління агропромислового розвитку облдержадміністрації

   

Ковальчук

Сергій Юрійович

начальник слідчого управління фінансових розслідувань головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області (за згодою)

   

Корінна

Галина Віталіївна

директор департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації

   

Ключник

Ігор Андрійович

начальник оперативного управління головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області

   

Мозговий

Дмитро Миколайович

в.о. начальника головного управління Держгеокадастру у Житомирській області (за згодою)

   

Мушицький

Олександр Володимирович

начальник управління доходів і зборів з фізичних осіб головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області (за згодою)

   

Пашинська

Галина Анатоліївна

начальник головного управління статистики у Житомирській області (за згодою)

   

Пивоварова

Лоліта Василівна

начальник відділу реєстрації платників та електронних сервісів головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області  (за згодою)

   

Полончук

Василь Сергійович

заступник начальника управління оподаткування юридичних осіб – начальник відділу контролю за декларуванням ПДВ головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області (за згодою)

   

Сарно

Андрій Васильович

начальник державної інспекції сільського господарства в Житомирській області (за згодою)

   

Саух

Ірина Павлівна

начальник управління податкового та митного аудиту головного управління Державної фіскальної служби у Житомирській області (за згодою)

  

 

Заступник голови- керівник
апарату адміністрації

В.І. Поліщук

 

 

  Завантажити розпорядження

Версія для друку