Розпорядження № 28 від 03.02.2015
11 Лютого 2015 • 15:49
Кіл-сть переглядів: 1 137
УКРАЇНА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови обласної державної адміністрації
|
03.02.2015 № 28
|
Про переведення територіальної підсистеми єдиної системи цивільного захисту області на режим діяльності підвищеної готовності
|
Відповідно до статей 13 і 14 Кодексу цивільного захисту України, постанов Кабінету Міністрів України від 09 січня 2014 року № 11 ”Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту”, від 26 січня 2015 року № 47-р ”Про встановлення режимів підвищеної готовності та надзвичайної ситуації”, з метою координації дій, спрямованих на забезпечення захисту населення, територій, та майна, функціонування єдиної державної системи цивільного захисту для подолання наслідків надзвичайної ситуації державного або регіонального рівня соціального та воєнного характеру внаслідок загострення ситуації на сході України, запобігання загрозі вчиненню терористичних актів:
1. Перевести територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту області, в режим діяльності підвищеної готовності.
2. Безпосередню координацію функціонування територіальної підсистеми та її структурних підрозділів покласти на обласну комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій.
3. Обласній комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій: при потребі створити координаційну групу для запобігання та ліквідації наслідків можливих надзвичайних ситуацій; спрогнозувати можливі наслідки надзвичайної ситуації та масштаби її розвитку; організувати роботу, пов’язану з веденням спостереження і здійсненням контролю за станом об’єктів та навколишнього середовища в районі можливого виникнення надзвичайної ситуації; організувати виконання заходів, передбачених відповідним планом реагування; привести у стан підвищеної готовності до дій сили і засоби спеціалізованих служб, уточнити плани їх дій і шляхи виведення до місць проведення робіт при потребі; ввести цілодобове чергування членів комісії, оперативних груп спеціалізованих служб цивільного захисту області.
4. Мобільній оперативній групі управління ДСНС України у Житомирській області бути в готовності до виїзду в район виникнення надзвичайної ситуації, де здійснювати координацію проведення аварійно-рятувальних робіт та відстежувати зміни обстановки.
5. У разі необхідності залучати фінансові та матеріальні ресурси резервного фонду і матеріального резерву області.
6. Головам райдержадміністрацій, міським головам міст обласного значення (за згодою): перевести районні (міські) ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту області в режим діяльності підвищеної готовності; вжити заходів до ліквідації наслідків можливої надзвичайної ситуації, підвищення стійкості будівель, споруд та комунікацій; бути готовими до проведення заходів щодо тимчасового відселення (при потребі) постраждалого населення, вивезення майна та матеріальних цінностей із району надзвичайної ситуації; встановити контроль за використанням матеріальних резервів та коштів резервного фонду відповідних бюджетів; вживати конкретних практичних заходів до забезпечення стабільного функціонування систем життєзабезпечення; забезпечити оперативне реагування (при потребі) на можливі надзвичайні ситуації, з метою своєчасного надання у встановлених обсягах медичної допомоги постраждалому населенню, а також підтримання санітарно-епідеміологічного благополуччя у зоні надзвичайної ситуації та місцях розташування евакуйованих; через засоби масової інформації оперативно, достовірно та своєчасно інформувати населення про обстановку в районі надзвичайної ситуації та хід проведення аварійно-рятувальних (відновлювальних ) робіт.
7. Рекомендувати керівникам органів управління, начальникам спеціалізованих служб цивільного захисту, керівникам підприємств, установ та організацій (при потребі): 1) Житомирській філії ПАТ ”Укртелеком” ( Курельчук В.П.): забезпечити, за замовленням координаційної групи з запобігання та ліквідації наслідків можливих надзвичайних ситуацій, своєчасне надання каналів зв’язку для забезпечення виконання завдань; забезпечити технічну можливість трансляції екстреної інформації для населення у міру надходження оперативної інформації. 2) ПАТ ” ЕК “Житомиробленерго” (Левицький А.В.): забезпечити своєчасне проведення аварійно-відновлювальних робіт на об’єктах енергетики в районі НС та освітлення місць проведення робіт у вечірній час; провести відключення будівель, споруд та об’єктів господарювання від електроживлення у разі загрози виникнення вторинних факторів ураження НС. 3) Управлінню МВС України в Житомирській області ( Полковніков Г.В.): забезпечити проведення заходів щодо охорони громадського порядку, безпеки дорожнього руху, охорони матеріальних і культурних цінностей та особистого майна евакуйованого населення, району надзвичайної ситуації, місць розташування евакуйованого населення; забезпечити ведення обліку евакуйованого майна, постраждалих, зниклих громадян та систематично доводити зазначену інформацію до зацікавлених органів управління та населення. 4) ДП ”Житомирський облавтодор” (Удовиченко П.В.): привести в готовність до застосування наявну інженерну та вантажопідйомну техніку і направляти її до місця проведення робіт за вимогою координаційної групи для запобігання та ліквідації наслідків можливих надзвичайних ситуацій. 5) Житомирському обласному центру з гідрометеорології (Чемерис Л.А.): забезпечити своєчасну підготовку прогнозів про гідрометеорологічну обстановку; у разі зміни обстановки негайно інформувати координаційну групу для запобігання та ліквідації наслідків можливих надзвичайних ситуацій. 6) Головному управлінню ветеринарної медицини в Житомирській області (Янович В.М.): забезпечити своєчасне поховання загиблих тварин; забезпечити своєчасну доставку ветеринарних препаратів та надання допомоги травмованим тваринам. 7) Управлінню ДСНС України у Житомирській області (Нікітчук І.В.): забезпечити постійну готовність мобільної оперативної групи до виїзду в район можливої надзвичайної ситуації; уточнити порядок дій у разі виникнення надзвичайної ситуації; організувати проведення першочергових робіт у районі надзвичайної ситуації; створити резерв сил і засобів для забезпечення розширення фронту робіт (при потребі); забезпечити своєчасне інформування ДСНС України про обстановку, що склалася в районі надзвичайної ситуації та проведення робіт щодо її ліквідації.
8. Структурним підрозділам облдержадміністрації: 1) Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації (Торбас О.М.): залучити необхідну кількість сил та засобів для забезпечення надання своєчасної медичної допомоги постраждалим та проведення їх евакуації до медичних закладів; узяти під контроль питання використання резерву медикаментів та виробів медичного призначення виключно для надання допомоги постраждалим. 2) Департаменту промисловості, розвитку інфраструктури та туризму облдержадміністрації (Крисюк Р.П.): забезпечити залучення необхідної кількості транспортних засобів для перевезення рятувальних підрозділів до місця проведення робіт; забезпечити необхідну кількість транспортних засобів та пально-мастильних матеріалів для організації своєчасної евакуації населення та матеріальних цінностей з району надзвичайної ситуації. 3) Департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдержадміністрації (Градівський В.М.): організувати взаємодію з обласною організацією Червоного Хреста України з метою надання гуманітарної допомоги постраждалому населенню; забезпечити своєчасну доставку матеріальних засобів до місць розміщення постраждалого населення; забезпечити підвезення продуктів харчування та організувати приготування їжі для постраждалого населення. 4) Департаменту житлово-комунального господарства облдержадміністрації (Забродський Г.О.): забезпечити проведення інженерно-технічних заходів щодо відновлення зруйнованих (пошкоджених) комунікацій та підвищення стійкості будівель і споруд, функціонування системи життєзабезпечення населення. 5) Департаменту цивільного захисту населення облдержадміністрації (Острожинський Ю.В.): уточнити плани реагування у разі виникнення надзвичайної ситуації; підготувати матеріали для проведення позачергового засідання обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій; забезпечити взаємодію спеціалізованих служб цивільного захисту з іншими відомствами, організаціями та установами, які залучаються до проведення заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків.
9. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови облдержадміністрації, координацію – на заступника голови –керівника апарату облдержадміністрації Поліщука В.І. |
Голова адміністрації С.О. Машковський |