Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Розпорядження № 366 від 05.11.2015

27 Листопада 2015 • 14:16

Кіл-сть переглядів: 127

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови обласної державної адміністрації

 

05.11.2015

 

№ 366

Про підсумки роботи із
зверненнями громадян за
9 місяців 2015 року

 

 

 

Органами державної виконавчої влади та органами місцевого самоврядування області здійснювалися заходи щодо забезпечення виконання в області вимог Закону України „Про звернення громадян”, актів Президента України та доручень Уряду щодо розгляду звернень громадян, розпоряджень голови обласної державної адміністрації від 14.02.2008 №48 „Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008”, від 03.02.2015 №32 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2014 році та забезпечення виконання в області вимог законодавства України з цих питань».
З початку року на адресу облдержадміністрації, райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення надійшло і було опрацьовано 33841 звернення громадян. Це на 5,9 тисячі або 21,2% більше ніж у січні-вересні 2014 року. Найбільше звернень громадян розглянуто міськвиконкомами міст обласного значення – 19480 (57,7% до загальної кількості), райдержадміністраціями – 14361 (42,4%).
У січні-вересні 2015 року до обласної державної адміністрації надійшло і було опрацьовано 3801 звернення громадян, що на 553 або 17% більше ніж за 9 місяців 2014 року.
За 9 місяців цього року на особистому прийомі в облдержадміністрації громадянами подано 224 звернень.
Переважна більшість звернень надійшла під час особистого прийому громадян від жителів м.Житомира – 86 (38,4% до загальної кількості звернень, поданих на особистому прийомі), Житомирського району – 21 (9,4%).
З урахуванням колективних звернень протягом січня-вересня 2015 року до облдержадміністрації звернулося 20737 громадян, що на 60,7% більше ніж за відповідний період попереднього року. Зросла кількість громадян, які поставили свої підписи під колективними зверненнями, з 16 регіонів області, зокрема з таких районів і міст:
Баранівського – у 10,3 раза, Лугинського – у 10,3 раза Нов.-Волинського – у 7,6 раза, Черняхівського – у 7,6 раза, Червоноармійського – у 7,3 раза, Романівського у 4,6 раза, Чуднівського – у 4,2 раза, Ємільчинського – у 3,8 раза, м.Коростеня – у 3,7 раза, м.Нов-Волинського – у 7,9 раза,
Протягом січня – вересня цього року до облдержадміністрації надійшло 9 повторних звернень громадян (за відповідний період минулого року було 18). Більшість повторних звернень надійшло з міста Житомира – 4, по 2 – з Овруцького району та м.Нов-Волинського, що вимагає від відповідних органів влади на місцях більш якісного розгляду звернень та здійснення ефективнішої роботи щодо роз’яснення авторам звернень законодавства та інших нормативних актів з порушених питань.
Понад 1,3 тис. звернень на адресу облдержадміністрації або 36,6% від їх загальної кількості, склали звернення від найменш соціально захищених категорій громадян. Слід зазначити, що кількість звернень від цієї категорії громадян на адресу облдержадміністрації за 9 місяців 2015 року збільшилася порівняно з минулорічним показником на 16,2%.
Слід зазначити, що питома вага питань соціального захисту за 9 місяців 2015 року порівняно з відповідним періодом 2014 року збільшилася на 3,6% (з 51,8% до 55,4%), що може бути свідченням певного погіршення ситуації з вирішення соціальних проблем, з якими звертаються громадяни як на рівні обласних служб, так і на рівні районів і міст.
У переважній більшості звернень цієї тематичної групи громадяни порушували питання про надання матеріальної допомоги, призначення та перегляду розміру пенсій, забезпечення транспортними засобами, санаторно-курортними путівками, призначення і виплати соціальної допомоги тощо. Це вимагає від відповідних обласних галузевих служб, органів влади на місцях більш наполегливих дій у вирішенні соціальних проблем та роз’яснення серед населення діючого законодавства з питань соціального захисту.
Протягом 9 місяців цього року облдержадміністрацією було взято на контроль 4024 питань, порушених у зверненнях громадян або майже 95% від загальної їх кількості.
Більше половини (55,2%) усіх питань, порушених у зверненнях громадян та взятих на контроль за цей період, припадає на п’ять регіонів: м.Житомир – 1398, Житомирський район – 333, Баранівський район – 176, Черняхівський район – 167, м.Нов-Волинський – 146.
Протягом січня-вересня було знято з контролю 3277 питань, порушених у зверненнях громадян, у тому числі з позитивним вирішенням – по 1453 зверненнях (36,1%). По 1824 питаннях, порушених у зверненнях, заявникам дано роз’яснення відповідно до чинного законодавства. За станом на 1 жовтня 2015 року на контролі залишалося 747 питань, порушених у зверненнях громадян.
Протягом 9 місяців 2015 року центральними органами влади, засобами масової інформації, народними депутатами України відповідно до частини 3 статті 7 Закону України „Про звернення громадян” 1328 звернень жителів області надіслано на розгляд до облдержадміністрації, що складає 34,9% до усіх звернень, отриманих облдержадміністрацією за вказаний період (у 2014 році – 32,1%). Через Адміністрацію Президента України надійшло 295 звернень (+19% до 9 місяців 2014 року), Кабінет Міністрів України – 177 (+37,2%), Верховну Раду України – 67 (у 2, 2 раза), інші центральні органи влади та ЗМІ – 272 (–31,1%), народних депутатів України – 517 (у 2,1 раза).
Слід зазначити, що в переважній більшості питання, які порушували у своїх зверненнях громадяни до зазначених органів, мали б вирішуватися на місцевому рівні. Надходження таких звернень на адресу Президента України, Уряду, до облдержадміністрації свідчить про недостатню роботу місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо вирішення питань забезпечення належного рівня життєдіяльності населення на відповідних територіях, вимагає більш якісного розгляду звернень громадян та вирішення порушуваних у них проблем, проведення на місцях більш широкої інформаційної та роз’яснювальної роботи з населенням щодо їх діяльності в регіонах.

Ураховуючи, що робота із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до влади, суспільно-політичної стабільності в регіонах та на виконання рішення колегії обласної державної адміністрації від 29 жовтня 2015 року:

1. Головам райдержадміністрацій, керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, рекомендувати міським головам:
1) Забезпечувати на усіх рівнях належний розгляд звернень громадян, що надходять до органів державної виконавчої влади та місцевого самоврядування. Вважати цю роботу одним із пріоритетних напрямів діяльності зазначених органів та відповідальним обов’язком їх посадових і службових осіб.
2) Підвищити персональну відповідальність відповідних посадових і службових осіб за забезпечення системності у роботі із зверненнями громадян, належного реагування на обґрунтовані заяви і скарги громадян, роз’яснення проблем, що спричиняють їх надходження до органів влади усіх рівнів.
3) Забезпечити суворе дотримання Інструкції з діловодства за зверненнями громадян та Класифікатора звернень громадян, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348 та від 24.09.2008 №858 відповідно.
4) Здійснювати моніторинг організації роботи із зверненнями громадян у своїх структурних підрозділах, виконкомах сільських і селищних рад, надавати їм необхідну методичну та практичну допомогу в організації цієї роботи.
5) Систематично аналізувати роботу із зверненнями громадян, домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до органів влади усіх рівнів. Заслуховувати ці питання на засіданнях колегій, виконкомів та розглядати на апаратних нарадах.
6) Установити дієвий контроль за повним, кваліфікованим і об’єктивним розглядом звернень громадян, додержанням встановлених законодавством термінів їх розгляду та своєчасним наданням відповідей авторам звернень.
7) Систематично інформувати населення про роботу із зверненнями громадян, про вирішення проблем, що турбують людей, через засоби масової інформації, офіційні веб-сайти.

3. Звернути увагу:
1) Голів райдержадміністрацій: Житомирської – Михайлова А.М., Черняхівського – Підлісного А.Л., Баранівської – Вельчинського М.Р., Коростенського міського голови – Москаленка В.В. та Нов.-Волинського міського голови – Загривого В.І. на найбільшу кількість звернень громадян до обласної державної адміністрації.
2) Голови Овруцької райдержадміністрації – Ковердуна С.А., в.о.Житомирського міського голови – Цимбалюк Л.В., Нов.- Волинського міського голови – Загривого В.І. на значне збільшення надходжень повторних звернень від найменш соціально захищених категорій громадян.
3) Голів райдержадміністрацій: Житомирської – Михайлова А.М., Червоноармійської – Байди В.М., Черняхівської – Підлісного А.Л. та в.о. Житомирського міського голови – Цимбалюк Л.В. на найвищий показник серед районів і міст області щодо надходження звернень громадян до обласної державної адміністрації у розрахунку на 10 тисяч населення.

4. Структурним підрозділам облдержадміністрації, райдержадміні-страціям, рекомендувати міськвиконкомам про виконання цього розпорядження поінформувати облдержадміністрацію в січні 2016 року разом з інформацією про виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.2008 №48.

5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Дмитренка Г.В.

 

 

Голова адміністрації С.О. Машковський

 

  

  Завантажити розпорядження

Версія для друку