Розпорядження № 126 від 12.05.2016
17 Травня 2016 • 11:58
Кіл-сть переглядів: 165
УКРАЇНА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови обласної державної адміністрації
|
12.05.2016
|
№ 126 |
Про виконання бюджету області за січень – березень 2016 року
|
За підсумками січня-березня 2016 року без урахування трансфертів з державного бюджету до місцевих бюджетів області надійшло 827,9 млн. грн., що становить 133,7 відсотка до затвердженого плану на звітний період або додаткові надходження склали 208,7 млн. грн.
Усіма районами, містами та об’єднаними територіальними громадами області забезпечено виконання затверджених радами показників з мобілізації коштів до загального фонду місцевих бюджетів. Забезпечено виконання по всіх 29-ти запланованих джерелах надходжень до бюджету області.
Із 617 місцевих бюджетів планові показники виконали 604 тобто 97,9 відсотка від загальної кількості.
У порівнянні з відповідним періодом 2015 року доходи місцевих бюджетів збільшилися на 246,5 млн. грн. або на 42,4 відсотка.
За січень-березень 2016 року місцевими бюджетами області проведено видатків на загальну суму 2080,5 млн. грн., з них 1972,2 млн. грн. склали видатки загального фонду бюджету, з яких на заробітну плату з нарахуваннями спрямовано 813,3 млн. грн., що становить 41,2 відсотка всіх видатків та на 117,4 млн. грн. більше ніж за цей період у 2015 році та на соціальні виплати – 831,8 млн. грн. Видаткова частина бюджету області характеризується соціальною спрямованістю. Питома вага заробітної плати та інших соціальних виплат становить 83,4 відсотка видатків загального фонду бюджету.
Ураховуючи підсумки виконання місцевих бюджетів за січень-березень 2016 року та з метою забезпечення якісного виконання бюджету області у 2016 році, проведення своєчасного та у повному обсязі фінансування передбачених видатків, ефективного використання бюджетних коштів та на виконання рішення колегії обласної державної адміністрації від 27.04.2016:
1. Райдержадміністраціям, рекомендувати міськвиконкомам та об’єднаним територіальним громадам забезпечити:
1) виконання доходної частини всіх місцевих бюджетів, реалізацію наявних резервів для їх наповнення, розроблення і впровадження заходів з метою посилення платіжної дисципліни платників податків;
2) своєчасне і в повному обсязі проведення видатків, пов’язаних з оплатою праці працівників бюджетних установ та розрахунків за спожиті енергоносії;
3) ефективне і раціональне використання бюджетних коштів, не допускаючи їх невиправданого відволікання у дебіторську та кредиторську заборгованості, посилення контролю за витрачанням коштів розпорядниками;
4) жорсткий режим економії бюджетних коштів та фінансування головних розпорядників коштів виключно під зареєстровані фінансові зобов’язання;
5) вжиття заходів щодо проведення оптимізації мережі та штатів бюджетних установ відповідно до фінансового ресурсу та демографічної ситуації;
6) першочергове спрямування вільних залишків бюджетних коштів та додатково отриманих в процесі виконання бюджетів на виплату заробітної плати працівникам бюджетної сфери, розрахунки за енергоносії, інші захищені статті видатків;
7) поінформувати департамент фінансів облдержадміністрації про хід виконання розпорядження до 15 липня 2016 року.
2. Рекомендувати Головному управлінню Державної фіскальної служби в Житомирській області спільно з райдержадміністраціями, міськвиконкомами та об’єднаними громадами забезпечити реалізацію заходів щодо легалізації працівників, які працюють без укладання трудових угод та сплати обов’язкових платежів до бюджету та соціальних фондів.
3. Департаменту фінансів облдержадміністрації, керівникам фінансових органів області забезпечити виконання вимог пункту 2 статті 111 Бюджетного кодексу України щодо здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу.
4. Департаменту фінансів облдержадміністрації узагальнену інформацію про виконання розпорядження подати облдержадміністрації до 25 липня 2016 року.
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника голови облдержадміністрації Дмитренка Г.В.
Голова адміністрації |
С.О. Машковський |