Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Додаток до розпорядження голови облдержадміністрації 04.07.2016 № 200

21 Липня 2016 • 07:24

Кіл-сть переглядів: 95

План виконання в області пріоритетних дій Уряду на 2016 рік,
співвиконавцем яких визначена Житомирська облдержадміністрація

 

 

Кроки плану пріоритетних дій Уряду на 2016 рік

Обґрунтування

Очікувані результати

Відповідальні за координацію виконання кроків в області

Міністерства, визначені відповідальними за виконання кроків

Період звітування

Формування та підтримка об’єднаних територіальних громад

Корегування та затвердження перспективних планів спроможних громад областей, вирішення питань щодо об’єднання в межах декількох районів, виборів старост, спрощення процедур

Створення правових підстав для продовження формування спроможних громад шляхом їх добровільного об’єднання у найбільш раціональній конфігурації

Формування спроможних територіальних громад

Організаційний відділ апарату облдерж-адміністрації

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

Протягом другого півріччя

Оптимізація територіальної організації влади

Надання організаційно-методичної допомоги об’єднаним територіальним громадам в розробленні та реалізації проектів розвитку їх інфраструктури

Підвищення якості підготовки проектів розвитку інфраструктури об’єднаних територіальних громад та фахової підготовки відповідних проектних заявок

Визначення на конкурсних засадах проектів розвитку інфраструктури об’єднаних територіальних громад на підставі відповідних проектних заявок

Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства облдерж-адміністрації

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

Протягом другого півріччя

Проведення секторальної децентралізації

Визначення чітких критеріїв розмежування відповідальності органів місцевого самоврядування на рівні територіальних громад, районів, областей та сприяння формуванню територіаль-ними громадами (передусім об’єднаними територіаль-ними громадами) оптимальної мережі навчальних закладів

Удосконалення механізму вирішення питань визначення повноважень і відповідальності органів місцевого самоврядування на рівні територіальних громад, районів, областей; формування оптимальної мережі навчальних закладів, в тому числі шкіл, які демонструватимуть, що таке європейська якість освіти, починаючи з будівлі школи і закінчуючи вчителями, які отримують належну (відповідну) заробітну плату і мають можливість забезпечити високий рівень навчальних досягнень учнів («Hub school»)

Забезпечення високого рівня надання освітніх послуг

Управління освіти і науки облдерж-адміністрації

Міністерство освіти і науки України

Липень

Формування карти опорних шкіл на основі затверджених перспективних планів

Затвердження нормативів, запровадження справедливого розподілу коштів на утримання одного учня в навчальному закладі

Протягом ІІІ кварталу

Децентралізація системи соціальних послуг та їх розвиток на рівні територіальних громад

Оптимізація мережі комунальних закладів та установ, що надають соціальні послуги, в процесі об’єднання територіальних громад

Реорганізація мережі діючих закладів у сфері соціального захисту повинна супроводжуватися розвитком соціальних послуг у територіальних громадах

Збільшення обсягу соціальних послуг, що надаються на рівні територіальної громади, у тому числі превентивного характеру

Департамент праці та соціального захисту населення облдерж-адміністрації

Міністерство соціальної політики України

Липень

Розвиток промислового виробництва

Розроблення та подання Кабінету Міністрів України проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державної програми розвитку вітчизняних промислових підприємств з урахуванням потреб внутрішнього споживання»

Максимальне завантаження потужностей вітчизняних промислових підприємств, створення та розвиток нових конкуренто-спроможних виробництв в Україні шляхом розвитку внутрішнього споживання та з урахуванням обмеженості бюджетного фінансування

Створення необхідних умов для розвитку внутрішнього споживання промислової продукції, проведення імпортозаміщення в хімічній галузі, оборонно-промисловому комплексі та інших високо-технологічних галузях

Управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму облдерж-адміністрації

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

Протягом ІІІ кварталу

Розроблення і подання Кабінету Міністрів України проектів актів Кабінету Міністрів України щодо схвалення Стратегії розвитку промислового комплексу на період до 2025 року та плану розвитку промислового комплексу до
2020 року

Адаптація національної економічної політики, у тому числі промислової, до норм ЄС, визначення ключових напрямів, базових інструментів, стратегічних цілей та пріоритетних галузей промисловості для розвитку в Україні

Визначення пріоритетів у промисловості та розроблення чіткого плану дій з розвитку промисловості, а також забезпечення координації заходів промислової політики та інших пов’язаних з нею складових економічної політики

Розроблення основних законопроектів, спрямо-ваних на підвищення інвестиційної привабли-вості галузей промисло-вості України, стимулю-вання розвитку екологіч-них та інноваційних ви-робництв та розвиток промислових кластерів

Підвищення інвестиційної привабливості створення та розвитку промислових виробництв в Україні

Забезпечення запровадження необхідних механізмів для інноваційно-інвестиційного розвитку промисловості України

Департамент економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва облдерж-адміністрації

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України

Протягом другого півріччя

Реформа вугільної промисловості

Розроблення нормативно-правових актів щодо початку реформування вугільної галузі

Забезпечення енергетичної  безпеки держави шляхом нарощення обсягів  вуглевидобутку

Створення прозорих та конкурентних умов для функціонування вугільної галузі в рамках ринкових відносин та залучення у вугільну галузь приватних інвестицій

Управління промисловості, розвитку інфраструктури та туризму облдерж-адміністрації

Міністерство енергетики та вугільної промисловості України

Протягом IV кварталу

Реорганізація системи первинної та вторинної медичної допомоги

Затвердження нормативно-правових актів з організації первинної медико-санітарної допомоги з урахуванням створення об’єднань територіальних громад

Ситуація у сфері охорони здоров’я та створення об’єднань територіальних громад потребують нормативного врегулювання нових підходів щодо організації мережі та діяльності закладів первинної медико-санітарної допомоги  населенню

Забезпечення підви-щення ефективності діяльності закладів та якості медичної допомоги на основі більшої самостійності (автономності)

Управління охорони здоров’я облдерж-адміністрації

Міністерство охорони здоров’я України

Липень

Затвердження Порядку створення госпітальних округів та  нормативно-правових актів щодо удосконалення системи надання спеціалізованої (вторинної) медичної допомоги, поліпшення її якості в межах госпітальних округів

Створення нормативної бази  для оптимізації вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги шляхом створення госпітальних округів для забезпечення гарантованого своєчасного доступу населення до якісних медичних послуг вторинного рівня, ефективного використання бюджетних коштів, діяльності закладів в умовах управлінської та фінансової автономії та контрактних відносин 

Наближення до потреб населення якісної, доступної  спеціалізованої медичної допомоги, забезпечення ефективності використання ресурсів,  управління мережею та розвитку закладів

Управління охорони здоров’я облдерж-адміністрації

Міністерство охорони здоров’я України

Протягом IV кварталу

Модернізація професійної (професійно-технічної) освіти

Утворення регіональних рад професійної освіти, наглядових рад у навчальних закладах

Неузгодженість потреб ринку освітніх послуг та якості підготовки кадрів з потребами ринку праці

Створення нової системи управління,

розвиток соціального партнерства

Управління освіти і науки облдерж-адміністрації

Міністерство освіти і науки України

Протягом IV кварталу

Забезпечення фінансування професійної (професійно-технічної) освіти

Обмеженість фінансових можливостей місцевих бюджетів, особливо окремих бюджетів міст обласного значення, не дала змоги передбачити достатній обсяг коштів для забезпечення належного утримання професійно-технічних навчальних закладів

Фінансування професійно-технічної освіти за рахунок коштів державного бюджету (на здобуття учнями професійно-технічних навчальних закладів повної загальної середньої освіти, професійної освіти за професіями, спеціальностями загальнодержавного значення), коштів місцевих бюджетів (для здобуття про-фесійної підготовки за професіями, спеціальностями з урахуванням потреб у кадрах на регіональному ринку праці) та коштів роботодавців

Управління освіти і науки облдерж-адміністрації

Міністерство фінансів України

Протягом другого півріччя

Упорядкування мережі професійно-технічних навчальних закладів

Кількість учнів за останні роки має тенденцію до скорочення, що призводить до збільшення кількості малокомплектних закладів, збільшення витрат на підготовку одного учня

Оптимальне використання фінансових, кадрових, методичних, навчальних ресурсів

Міністерство освіти і науки України

Протягом ІІІ кварталу

Визначення нового механізму формування регіонального замовлення на підготовку кадрів

Регіональне замовлення на підго-товку кадрів повинне ґрунтуватися на прогнозах потреби у фахівцях для галузей економіки держави в цілому та у кожному регіоні. До його формування обов’язково необхідно залучати роботодавців та інші заінтересовані сторони

Збільшення кількості випускників, працевлаштованих за набутою професією (спеціальністю), їх адаптація на робочих місцях

Управління освіти і науки облдерж-адміністрації

Міністерство освіти і науки України

Протягом другого півріччя

Створення комплексної електронної системи обліку культурної спадщини України

Підбиття підсумків повного звірення наявності пам’яток державної частини Музейного фонду України з фондово-обліковою документацією

Звірення розпочато згідно з наказом Міністерства культури і мистецтв від  29.10.2003 № 681

Виявлення реального стану ведення фондо-во-облікової доку-ментації, упорядку-вання основного фон-ду шляхом звільнення від непрофільних предметів, предметів, що не мають музей-ного значення або втратили його через незадовільний стан зберігання, предметів, що підлягають обліку в науково-допоміжно-му фонді, номерів помилково наданих двом різним предме-там або навпаки, двох облікових номерів, наданих одному предмету, тощо,

музейних предметів, які втрачені під час надзвичайних ситуацій

Управління культури облдерж-адміністрації

Міністерство культури України

Протягом другого півріччя

Національно-патріотичне виховання

Формування системи взаємодії центральних органів виконавчої влади з місцевими держадмі-ністраціями та інститутами громадянського суспільства з питань національно-патріотичного виховання

Створення правових засад для формування координаційних рад з питань національно-патріотичного виховання при місцевих держадмі-ністраціях

Створення дієвого інструменту з утвердження громадянської єдності на основі національно-патріотичних та демократичних цінностей

Управління інформаційної діяльності та комунікацій облдерж-адміністрації

Міністерство молоді та спорту України

Протягом IV кварталу

Створення координаційних рад з питань національно-патріотичного виховання при обласних та Київській міській держадмі-ністраціях (до кінця червня 2016 року); при всіх районних держадмі-ністраціях (до кінця 2016 року)

Створення постійно діючих консультативно-дорадчих органів, що сприятимуть реалізації державної політики з питань національно-патріотичного виховання на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці України

Впровадження ефективних механізмів системної взаємодії органів державної влади, місцевого самоврядування та інститутів громадянського суспільства з метою національно-патріотичного виховання

Управління сім’ї, молоді та спорту облдерж-адміністрації

Проведення десяти міжнародних та всеукраїнських заходів, спрямованих на підвищення рівня знань молоді про стандарти НАТО та престижності проходження військової служби за контрактом у Збройних Силах

Підвищення рівня знань молоді про стандарти НАТО та готовності до боротьби за державну незалежність і територіальну цілісність України

Підвищення престижності проходження військової служби за контрактом у Збройних Силах

Управління сім’ї, молоді та спорту облдерж-адміністрації

Міністерство молоді та спорту України

Протягом другого півріччя

 

 

 

Директор департаменту економічного
розвитку, торгівлі та міжнародного
співробітництва облдержадміністрації

О.А. Шатило
Версія для друку