Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Додаток до розпорядження голови облдержадміністрації 04.07.2016 № 205

21 Липня 2016 • 12:30

Кіл-сть переглядів: 122

ПРОГРАМА
фінансового аудиту та аудиту відповідності
управління охорони здоров’я Житомирської обласної державної адміністрації
за період з 01.01.2014 по 30.06.2016

  

1

Напрям аудиту

Фінансовий аудит, аудит відповідності

2

Мета внутрішнього аудиту

Оцінка діяльності установи щодо законності та достовірності фінансової і бюджетної звітності, правильності ведення бухгалтерського обліку.

 

Оцінка діяльності установи щодо  дотримання актів законодавства, планів, процедур, контрактів з питань стану збереження активів, інформації та управління державним майном

3

Підстава для проведення внутрішнього аудиту

План роботи відділу внутрішнього аудиту Житомирської обласної державної адміністрації (далі – відділ внутрішнього аудиту) на ІІ півріччя 2016 року

4

Об’єкт внутрішнього аудиту

Управління охорони здоров’я Житомирської обласної державної адміністрації

5

Період, що охоплюється внутрішнім аудитом

з 01.01.2014 по 30.06.2016

6

Термін проведення внутрішнього аудиту

з 11.07.2016 по 19.08.2016

7

Початкові обмеження щодо проведення внутрішнього аудиту.

Термін проведення аудиту – не більше 30 робочих днів

8

Питання, що підлягають дослідженню з урахуванням оцінки ризиків

1. Ймовірна неналежна організація бухгалтерського обліку може призвести до викривлення фінансової звітності та надання користувачам для прийняття рішень неправдивої інформації про результати діяльності:

  • аналіз облікової політики та її відповідності встановленим вимогам;
  • законність та своєчасність відображення господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку;
  • причини утворення, стан та вжиті заходи щодо погашення дебіторської та кредиторської заборгованості.

 

2. Ймовірне неналежне забезпечення ефективного і цільового використання коштів обласного бюджету та медичної субвенції може привести до непропорційного фінансування закладів охорони здоров’я, що утримуються за рахунок медичної субвенції та коштів обласного бюджету.

 

3. Недоліки при здійсненні витрат можливо призводять до порушення вимог законодавства та зайвого витрачання бюджетних коштів:

  • відповідність проведених витрат виділеним асигнуванням;
  • правомірність проведених витрат на оплату праці;
  • правомірність проведених витрат на відрядження та коштів, виданих під звіт;
  • правомірність проведених витрат на утримання та експлуатацію автотранспорту;
  • дотримання обмежень, визначених чинним законодавством на здійснення видатків та виконання заходів з економії бюджетних коштів.

 

4. Неналежний стан організації фінансово-господарської діяльності можливо призводить до незабезпечення обліку та збереження державного майна:

  • своєчасність, повнота та відповідність інвентаризації активів та зобов’язань встановленим нормам;
  • стан закріплення активів за матеріально-відповідальними особам
  • оцінка стану обліку, збереження та використання необоротних активів та запасів.

 

5. Відображення господарських операцій з надходження, переміщення, вибуття основних засобів:

  • розподіл та закріплення основних засобів за матеріально-відповідальними особами; 
  • своєчасність, повнота та правильність проведення інвентаризації основних засобів.

 

6. Інші питання, що виникають у ході здійснення внутрішнього аудиту.

9

Методи проведення внутрішнього аудиту

Аналітичний огляд, підтвердження, документальна, фактична, формальна перевірки, арифметична перевірка документів, перевірка документів по суті (проводяться суцільним і вибірковим методами) та інші.

Зустрічні звірки щодо закупівлі товарів, робіт і послуг у сфері охорони здоров’я для місцевих потреб за рахунок коштів місцевих бюджетів та інших джерел фінансування.

 

10

Послідовність виконання

 

1. Проведення дослідження ризикових сфер діяльності.

2. Збір аудиторських доказів.

3. Робота із джерелами аудиторських доказів.

4. Документування ходу та результатів дослідження.

5. Узагальнення результатів аудиторського дослідження.

6. Написання звіту та подання керівнику.

11

Склад аудиторської групи

 

Керівник аудиторської групи:

Лавренюк О.В. – головний спеціаліст відділу внутрішнього аудиту облдержадміністрації.

 

Члени аудиторської групи:

Карбовська Т.В. – головний спеціаліст відділу внутрішнього аудиту облдержадміністрації;

Жигадло В.В. – головний спеціаліст відділу внутрішнього аудиту облдержадміністрації.

12

Планові трудові витрати

90 люд./днів

 

 

 

Начальник відділу внутрішнього аудиту
Житомирської обласної державної адміністрації

С.П. Козяр
Версія для друку