Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Додаток до розпорядження голови облдержадміністрації 30.08.3016 № 280

08 Вересня 2016 • 14:13

Кіл-сть переглядів: 81

ПРОГРАМА
фінансового аудиту та аудиту відповідності в департаменті праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації за період з 01.01.2014 по 30.06.2016

 

1

Напрям аудиту

Фінансовий аудит, аудит відповідності

2

Мета внутрішнього аудиту

Оцінка діяльності установи щодо законності та достовірності фінансової і бюджетної звітності, правильності ведення бухгалтерського обліку.

Оцінка діяльності установи щодо  дотримання актів законодавства, планів, процедур, контрактів з питань стану збереження активів, інформації та управління державним майном

3

Підстава для проведення внутрішнього аудиту

План роботи з внутрішнього аудиту Житомирської обласної державної адміністрації на ІІ півріччя 2016 року

4

Об’єкт внутрішнього аудиту

Департамент праці та соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації

5

Період, що охоплюється внутрішнім аудитом

з 01.01.2014 по 30.06.2016

6

Термін проведення внутрішнього аудиту

з 05.09.2016

7

Початкові обмеження щодо проведення внутрішнього аудиту

Термін проведення аудиту – не більше 30 робочих днів

8

Питання, що підлягають дослідженню з урахуванням оцінки ризиків

1. Ймовірна неналежна організація бухгалтерського обліку може призвести до викривлення фінансової звітності та надання користувачам для прийняття рішень неправдивої інформації про результати діяльності:

аналіз облікової політики та її відповідності встановленим вимогам;

законність та своєчасність відображення господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку;

причини утворення, стан та вжиті заходи щодо погашення дебіторської та кредиторської заборгованості.

2. Можлива відсутність належного контролю за правильністю та своєчасністю призначення та виплат компенсацій та інших соціальних виплат, виконання інших заходів соціального захисту

населення відповідно до законодавства України.

3. Недоліки при здійсненні витрат можливо призводять до порушення вимог законодавства та зайвого витрачання бюджетних коштів:

відповідність проведених витрат виділеним асигнуванням;

правомірність проведених витрат на оплату праці;

правомірність проведених витрат на відрядження та коштів, виданих під звіт;

правомірність проведених витрат на утримання та експлуатацію автотранспорту;

дотримання обмежень, визначених чинним законодавством на здійснення видатків та виконання заходів з економії бюджетних коштів.

4. Неналежний стан організації фінансово-господарської діяльності, що може призвести до незабезпечення обліку та збереження державного майна:

своєчасність, повнота та відповідність інвентаризації активів та зобов’язань встановленим нормам;

стан закріплення активів за матеріально-відповідальними особам;

відображення господарських операцій з надходження, переміщення, вибуття основних засобів.

5. Неналежна організація та здійснення державних закупівель.

6. Інші питання, що виникають у ході здійснення внутрішнього аудиту

9

Методи проведення внутрішнього аудиту

Аналітичний огляд, спостереження, підтвердження, документальна, фактична, формальна перевірки, арифметична перевірка документів, перевірка документів по суті (проводяться суцільним і вибірковим методами), інтерв’ювання та інші. Направлення запитів

10

Послідовність виконання

1. Проведення дослідження ризикових сфер діяльності.

2. Збір аудиторських доказів.

3. Робота із джерелами аудиторських доказів.

4. Документування ходу та результатів дослідження.

5. Узагальнення результатів аудиторського дослідження.

6. Написання звіту та подання керівнику

11

Склад аудиторської групи

Керівник аудиторської групи:

Карбовська Т.В. – головний спеціаліст відділу внутрішнього аудиту облдержадміністрації.

 

Члени аудиторської групи:

Лавренюк О.В. – головний спеціаліст відділу внутрішнього аудиту облдержадміністрації;

Жигадло В.В. – головний спеціаліст відділу внутрішнього аудиту облдержадміністрації

 

12

Планові трудові витрати

90 люд./днів

 

 

   

Начальник відділу внутрішнього аудиту
Житомирської обласної державної адміністрації

С.П. Козяр
Версія для друку