Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Розпорядження № 328 від 30.09.2016

21 Жовтня 2016 • 09:16

Кіл-сть переглядів: 115

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови обласної державної адміністрації

 

30.09.2016

 

№ 328

Про стан організації роботи щодо легалізації трудових відносин та заробітної плати

 

 

 

Обласною державною адміністрацією вживаються заходи щодо легалізації трудових відносин та заробітної плати, зокрема упродовж 2016 року головою облдержадміністрації було видано три розпорядження, дано чотири доручення та затверджено План спільних заходів з детінізації доходів громадян та зайнятості населення на 2016 рік.

На веб-сайті облдержадміністрації створено розділ «Детінізація доходів громадян та зайнятості населення».

Показники ефективності діяльності робочих груп з легалізації заробітної плати та зайнятості, рівня заробітної плати включено до щоквартальної оцінки результативності діяльності районних державних адміністрації та міськвиконкомів.

Головам райдержадміністрацій доручено, міським головам рекомендовано взяти на особистий контроль діяльність відповідних робочих груп, забезпечити співпрацю з правоохоронними та контролюючими органами.

Завдяки вжитим спільним заходам, з травня ц.р. підвищено ефективність діяльності зазначених робочих груп. Якщо лише за перші 4 місяці року в області легалізовано працю 649 нелегально працюючих осіб, то упродовж наступних 4 місяці (травень – серпень) – втричі більше (2016 осіб).

Упродовж січня – серпня ц.р. у районах та містах області проведено 2877 рейдів, перевірок, у ході яких виявлено 2740 осіб без належного оформлення трудових відносин. За результатами проведеної роботи легалізовано працю 2665 осіб або 97,3 % від виявлених, донараховано 7,9 млн. грн. податків та платежів, з яких надійшло до бюджету податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на суму 1,9 млн. грн.

У територіальному розрізі показники ефективності діяльності робочих груп з легалізації заробітної плати та зайнятості коливаються від 0,8 осіб у м. Житомирі до 15 осіб – у Народицькому та Нов.- Волинському районах.

Найнижчими є також показники ефективності цієї роботи у Житомирському, Чуднівському районі, м. Бердичеві.

У м. Бердичеві у серпні робота з легалізації не проводилася взагалі, у Чуднівському районі легалізовано працю лише 2 осіб.

 

Управлінням Держпраці в області у 2016 році здійснено 185 перевірок щодо оформлення трудових відносин з найманими працівникам. За їх результатами виявлено 21 особу без належного оформлення трудових відносин. Відповідно до статті 265 КЗпП України (абз. 2 ч. 2) винесено 3 постанови із застосуванням штрафних санкцій на загальну суму 304500 грн. за фактами виявлення 7 нелегально працюючих осіб.
З метою забезпечення реалізації державних гарантій у сфері праці, відповідно до статей 6, 16, 24, 28 Закону України «Про місцеві державні адміністрації” та на виконання рішення колегії облдержадміністрації від 20.09 2016:

1. Попередити голів райдержадміністрацій, міських голів за повноту вжитих заходів щодо організації роботи з легалізації трудових відносин та заробітної плати.

2. Райдержадміністраціям, рекомендувати міськвиконкомам :
1) Забезпечити ефективну діяльність робочих груп з легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення із залученням контролюючих та правоохоронних органів, громадських організацій.
2) Надавати управлінню Держпраці в області перелік суб’єктів господарювання для здійснення перевірок щодо виявлення фактів нелегальної зайнятості.
3) З метою привернення уваги до питань щодо збереження, створення робочих місць, їхньої якості та безпеки, рівня заробітної плати, своєчасної її виплати, подолання бідності серед населення області провести в містах і районах області публічні заходи в рамках відзначення Всесвітнього дня дій за гідну працю та Міжнародного дня боротьби з бідністю.

3. Житомирській, Чуднівській райдержадміністраціям, рекомендувати Житомирському, Бердичівському міськвиконкомам вжити заходів щодо підвищення ефективності роботи з легалізації заробітної плати та зайнятості населення.
За умови не виправлення існуючого стану справ за підсумками роботи за 2016 рік застосувати у встановленому порядку заходи дисциплінарної відповідальності до заступників голів, які відповідають за зазначену ділянку роботи.

4. Пулинській, Романівській, Андрушівській, Любарській, Черняхівській, Брусилівській, Ружинській, Олевській, Лугинській, Чуднівській райдержадміністраціям вжити заходів щодо підвищення рівня заробітної плати штатних працівників, посилити контроль за дотриманням мінімальних гарантій з оплати праці на підприємствах усіх форм власності.

5. Департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації :
1) Щомісяця здійснювати моніторинг діяльності робочих груп з легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення.

2) Постійно проводити роз’яснювальну роботу з питань дотримання законодавства про працю.

6. Райдержадміністраціям, управлінню інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації, департаментам облдержадміністрації: економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва, праці та соціального захисту населення, рекомендувати міськвиконкомам, управлінню Держпраці в області, головному управлінню ДФС в області, Національній поліції в області, головному управлінню Пенсійного фонду України в області, обласній службі зайнятості, Федерації профспілок області, державній фінансовій інспекції в області забезпечити виконання Плану спільних заходів з питань детінізації доходів громадян та зайнятості населення на 2016 рік.

7. Департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, рекомендувати управлінню Держпраці в області, головному управлінню ДФС в області, головному управлінню Пенсійного фонду України в області продовжити практику здійснення виїзних рейдів у райони та міста області з метою виявлення нелегально працюючих осіб.

8. Рекомендувати управлінню Держпраці в області:
1) Щомісяця до 20 числа наступного періоду надавати управлінню інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації для розміщення на веб-сайті інформаційний матеріал щодо фактів виявлення працівників без належного оформлення трудових відносин та застосування заходів відповідальності до посадових осіб, винних у порушенні трудового законодавства.
2) Посилити контроль за дотриманням роботодавцями законодавства про оплату праці, відповідно до ст.265 КЗпП України.

9. Рекомендувати Федерації профспілок області та об’єднанню організацій роботодавців області посилити вплив і контроль за станом дотримання законодавства з праці на підприємствах області.

10. Райдержадміністраціям, структурним підрозділам облдержадміні-страції, рекомендувати міськвиконкомам, головному управлінню Державної фіскальної служби в області, управлінню Держпраці в області, об’єднанню організацій роботодавців області, Федерації профспілок області про виконання розпорядження інформувати департамент праці та соціального захисту населення облдержадміністрації щомісяця до 10 числа наступного періоду.

11. Департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації щомісяця до 15 числа наступного періоду подавати облдержадміністрації узагальнену інформацію про виконання розпорядження.

12. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови облдержадміністрації Лагуту Я. М.

 

 

Т.в.о. голови адміністрації

І.П. Гундич

 

 

Завантажити розпорядження

Версія для друку