ЗАТВЕРДЖЕНО Розпорядження голови облдержадміністрації 06.10.2016 № 334
24 Жовтня 2016 • 09:49
Кіл-сть переглядів: 137
П Л А Н
підготовки проекту комплексної програми розвитку малого і середнього підприємництва у Житомирській області на 2017-2020 роки
№ з/п |
Основні напрями та пріоритетні завдання до заходів для формування Програми | Виконавці | Термін виконання |
1. | Упорядкування нормативного регулювання підприємницької діяльності, у т.ч.: у сфері надання адміністративних послуг; у регуляторній сфері; у сфері оподаткування; у сфері інноваційної діяльності | Структурні підрозділи облдержадміністрації, територіальні представництва центральних органів виконавчої влади (за згодою), райдержадміністрації, міськвиконкоми (за згодою), установи (за згодою), громадські організації та об’єднання підприємців (за згодою), регіональна рада підприємців в області (за згодою), громадська рада при облдержадміністрації (за згодою), державні вищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівня акредитації (за згодою) та інші | До 12.10.2016 |
2. | Фінансово-кредитна та інвестиційна підтримка, у т.ч.: вивчення можливості надання фінансової підтримки суб’єктам малого і середнього підприємництва за рахунок часткового відшкодування відсоткових ставок за банківськими кредитами на реалізацію бізнес-проектів;вивчення можливостей залучення міжнародної технічної допомоги для фінансової підтримки малого і середнього бізнесу; сприяння у залученні суб’єктів малого і середнього бізнесу до участі у програмах кредитування |
Структурні підрозділи облдержадміністрації, райдержадміністрації, міськвиконкоми (за згодою) установи (за згодою), Житомирське відділення Українського державного фонду підтримки фермерських господарств (за згодою), громадські організації та об’єднання підприємців (за згодою), регіональна рада підприємців в області (за згодою), громадська рада при облдержадміністрації (за згодою), державні вищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівня акредитації (за згодою) та інші |
До 12.10.2016 |
3. | Ресурсна та інформаційна підтримка малого і середнього підприємництва, у т.ч.: залучення суб’єктів малого і середнього підприємництва до процесів здійснення публічних закупівель; пропагуваня і популяризація підприємницької діяльності; ведення та оприлюднення баз даних щодо вільного нерухомого майна державної, комунальної власності, що може бути запропоноване суб’єктам малого і середнього підприємництва до приватизації або передачі в оренду; сприяння у розвитку співробітництва у сфері інноваційної діяльності між державою, суб’єктами малого і середнього підприємництва, вищими навчальними закладами та науково-дослідницькими установами |
Структурні підрозділи облдержадміністрації, територіальні представництва центральних органів виконавчої влади (за згодою), райдержадміністрації, міськвиконкоми (за згодою), установи (за згодою), громадські організації та об’єднання підприємців (за згодою), регіональна рада підприємців в області (за згодою), громадська рада при облдержадміністрації (за згодою), державні вищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівня акредитації (за згодою) та інші |
До 12.10.2016 |
4. | Підвищення кваліфікації кадрів для сфери підприємництва, у т.ч.: проведення семінарів у районах та містах області, форумів, конференцій, тренінгів, засідань за круглим столом з представниками малого і середнього бізнесу; забезпечення професійної підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації безробітних за професіями, орієнтованими на самозайнятість |
Структурні підрозділи облдержадміністрації, територіальні представництва центральних органів виконавчої влади (за згодою), райдержадміністрації, міськвиконкоми (за згодою), установи (за згодою), обласний центр зайнятості (за згодою), громадські організації та об’єднання підприємців (за згодою), регіональна рада підприємців в області (за згодою), громадська рада при облдержадміністрації (за згодою), державні вищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівня акредитації (за згодою) та інші |
До 12.10.2016 |
5. | Розповсюдження досвіду суб’єктів малого і середнього підприємництва, у т.ч.: залучення підприємців до участі у місцевих і регіональних виставках-ярмарках, у міжнародних конференціях, семінарах і конкурсах з метою обміну досвідом, використання інноваційних ідей, технологій, тощо; видання інформаційних буклетів, довідників, іншої друкованої продукції про розвиток малого і середнього підприємництва в області; використання можливостей засобів масової інформації для оперативного інформування суб’єктів підприємництва з актуальних питань ведення підприємницької діяльності |
Структурні підрозділи облдержадміністрації, територіальні представництва центральних органів виконавчої влади (за згодою), райдержадміністрації, міськвиконкоми (за згодою), установи (за згодою), громадські організації та об’єднання підприємців (за згодою), філія Національної телерадіокомпанії України «Житомирська регіональна дирекція» (за згодою), засоби масової інформації (за згодою), Житомирська торгово-промислова палата (за згодою), регіональна рада підприємців в області (за згодою), громадська рада при облдержадміністрації (за згодою), державні вищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівня акредитації (за згодою) та інші |
До 12.10.2016 |
6. | Формування інфраструктури підтримки малого і середнього підприємництва (бізнес-центрів, бізнес-інкубаторів, науково-технологічних центрів, центрів трансферу технологій, фондів підтримки підприєництва, лізингових компаній, консультативних центрів тощо) |
Структурні підрозділи облдержадміністрації, територіальні представництва центральних органів виконавчої влади (за згодою), райдержадміністрації, міськвиконкоми (за згодою), установи (за згодою), громадські організації та об’єднання підприємців (за згодою), регіональна рада підприємців в області (за згодою), громадська рада при облдержадміністрації (за згодою), державні вищі навчальні заклади ІІІ-ІV рівня акредитації (за згодою) та інші |
До 12.10.2016 |
Т.в.о. голови адміністрації |
І.П. Гундич |