Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян, що надійшли на адресу обласної державної адміністрації, райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення у січні-вересні 2019 року

21 Жовтня 2019 • 14:55

Кіл-сть переглядів: 198

На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови облдержадміністрації від 14.02.2008 № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008» та від 31.07.2019 № 278 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2019 року» обласною державною адміністрацією, районними державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування області вживаються заходи щодо оперативного вирішення порушених у зверненнях питань, задоволення законних вимог заявників.’

 

Питання організації роботи із зверненнями громадян розглянуто на засіданнях колегій Житомирської обласної державної адміністрації 31 січня та 26 липня 2019 року.

 

На виконання рішень колегій облдержадміністрації видані розпорядження голови облдержадміністрації від 11.02.2019 № 46 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2018 році» та від 31.07.2019 № 278 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у І півріччі 2019 року», надані відповідні доручення керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, головам райдержадміністрацій та міським головам.

 

Забезпечено щоквартальне звітування керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, виконкомів міських рад про стан організації роботи із зверненнями громадян.

 

Протягом січня-вересня 2019 року  органами виконавчої влади області проведено 55 засідань колегій райдержадміністрацій, 20 засідань виконкомів рад міст обласного значення, заслухано звіти 101 керівника галузевих служб та 39 сільських, селищних голів. Видані відповідні розпорядження голів районних державних адміністрацій та зобов’язано керівників органів виконавчої влади вжити невідкладних заходів щодо об’єктивного  розгляду звернень громадян.

 

За 9 місяців 2019 року райдержадміністраціями та виконкомами міських рад опрацьовано 25592 звернення, що на 5463 менше у порівнянні з відповідним періодом минулого року. Зменшення кількості звернень громадян відбулося в 21 райдержадміністрації та 2 міськвиконкомах, найбільше в Житомирській міській раді    на   1901 од.,     в     Житомирській     райдержадміністрації   на    527  од., в Нов.-Волинській райдержадміністрації на 393 од., в Радомишльській райдержадміністрації на 379 од., в Бердичівські міській раді на 343 од.

 

Кількість звернень громадян зросла в Баранівській райдержадміністрації на 55 од., Ємільчинській  райдержадміністрації на 45 од., Нов.-Волинській міській раді на 11 од.

 

Протягом січня-вересня 2019 року на розгляд до облдержадміністрації надійшло 11800 звернень від жителів області, що на 2494  звернення більше у порівнянні з  аналогічним періодом 2018 року.

 

З урахуванням 155 колективних звернень до облдержадміністрації звернулося 20134 жителі області.

Також надійшло 7 повторних звернень громадян, що на 7 звернень менше ніж за аналогічний період 2018 року.  З них: 2 звернення  надійшло з міста Житомира,  по   2 звернення  з Овруцького та Баранівського  районів, 1 звернення з Чуднівського району.

 

Громадянами було порушено 11879  питань, серед яких стосувались:

 

соціального    захисту – 6623    або 58,8%   від    загальної    кількості    питань (у 2018 р. – 5020);

 

комунального  господарства – 2702  або 19 % від   загальної   кількості   питань (у 2018 р. – 1811);

 

охорони     здоров’я –  627    або  5,3%     від   загальної     кількості    питань (у 2018 р. – 433);

 

транспорту та зв’язку – 413  або 3,5 % від загальної кількості питань (у 2018 р. – 570);

аграрної політики та земельних     відносин  – 2308    або   2,5%   від   загальної   кількості     питань (у 2018 р. – 241).

 

Через центральні органи, засоби масової інформації і народних депутатів України на розгляд та виконання до облдержадміністрації надійшло 8452 звернення, що складає 71,6% від загальної кількості звернень, зокрема: з Адміністрації Президента України надійшло 417 звернень, Верховної Ради України – 38 звернень, Кабінету Міністрів України – 127 звернень, від народних депутатів України – 263 звернення та 7607 звернень через інші органи державної влади, самоврядування, установи та засоби масової інформації, в тому числі 7527 звернень від ДУ «Урядовий контактний центр».

 

За підсумками розгляду звернень на 01 жовтня 2019 року: позитивно вирішено – 2389 звернень або 20,2%, дано роз’яснення по 8373 зверненням або 71%, переслано за належністю відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян» – 25 звернень або 0,2%,  не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 22 звернення або 0,2%, 991 звернення або 8,4% у стадії розгляду.

 

На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» обласна державна адміністрація проводить роботу стосовно реалізації громадянами конституційного права на звернення, здійснює системні заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян, ґрунтовного та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами перед органами виконавчої влади, усунення причин, що породжують скарги громадян, забезпечення відкритості і гласності діяльності місцевих органів влади.

 

Керівництвом обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій взято на особистий контроль розгляд звернень громадян та забезпечується проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєне почесне звання України „Мати-героїня”, інвалідів  війни та Героїв України. Особлива увага приділяється також вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які  потребують соціального захисту та підтримки.

 

В звітному періоді проведено моніторинг організації роботи із зверненнями громадян в департаментах фінансів, агропромислового розвитку та економічної політики, праці, соціальної та сімейної політики, регіонального розвитку,  облдержадміністрації,  в управліннях дорожнього будівництва та інфраструктури, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту, цивільного захисту населення, охорони здоров’я,  екології та природних ресурсів  облдержадміністрації.

 

Зокрема  проведено дні контролю  в Андрушівській, Баранівській,  Брусилівській, Хорошівській, Житомирській, Коростенській, Лугинській, Любарській, Малинській, Народицькій, Овруцькій, Ємільчинській, Попільнянській, Романівській  райдержадміністраціях.

 

Затверджено графіки особистих прийомів громадян посадовими особами обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій та міськвиконкомів. Проведення особистих прийомів громадян керівництвом облдержадміністрації проводиться відповідно до затверджених графіків. Так, з початку 2019 року керівництвом облдержадміністрації проведено 132 особистих прийоми громадян та  50 виїзних, під час яких звернулося 1739 жителів області, які подали 1044 звернення. Посадовими особами райдержадміністрацій, міськвиконкомів проведено 1127 особистих прийомів громадян, під час яких, розглянуто 2013 звернень громадян та 590 виїзних прийомів громадян, під час яких розглянуто 884 звернень. Під час особистих прийомів громадян найбільше звернень надійшло від жителів м.Житомира – 93, Нов.-Волинського району – 91, Баранівського   – 81, Пулинського  – 80, Бердичівського та Олевського -55,  Житомирського -53.

 

В облдержадміністрації функціонує «гаряча лінія», на яку протягом січня-вересня 2019 року звернулося 500 жителів Житомирщини.

 

У своїх зверненнях на «гарячу лінію» громадяни найбільше порушували питання роботи комунальних служб – 65 (46%), соціального захисту – 21 (15%), транспорту і зв’язку – 15 (11%), охорони здоров’я – 13 (9%).

 

В усіх департаментах та управліннях обласної державної адміністрації також функціонують телефони «гарячої лінії». У місті Житомирі цілодобово працює телефонна лінія, на яку громадяни міста можуть звернутися для вирішення проблемних питань або повідомити про надзвичайні ситуації на території міста.

 

Забезпечено проведення засідань постійно діючої обласної комісії з питань розгляду звернень громадян при Житомирській облдержадміністрації. У  січні-вересні 2019 року проведено 9 таких засідань.

 

Крім того, запроваджено прийом звернень громадян через веб-портал, де мешканці області мають можливість у зручний для них час залишити своє електронне звернення до керівництва облдержадміністрації.

 

У громадській приймальні облдержадміністрації (каб.102) працівниками відділу роботи із зверненнями громадян управління документообігу та роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації організовано і постійно проводиться щоденний консультативний прийом громадян. За бажанням осіб, що звертаються, вони можуть бути записані на особистий прийом до керівництва облдержадміністрації.

 

В облдержадміністрації створена та працює комісія з надання одноразової грошової допомоги громадянам області, які потребують додаткового соціального захисту. Протягом січня-вересня 2019 року за висновками комісії з обласного бюджету виділено матеріальну допомогу 1914 особам на загальну суму 3098,3 тис. грн.

 

В області функціонують чотири центри надання безкоштовної правової допомоги у містах Бердичеві, Житомирі, Коростені, Нов.-Волинському та 19 бюро надання безкоштовної правової допомоги, які є структурними підрозділами місцевих центрів з надання безкоштовної вторинної допомоги. Фахівці центрів та бюро регулярно здійснюють виїзні прийоми у найвіддаленіші села, організовують мобільні консультаційні пункти на базі бібліотек, громадських організацій, військових частин та шпиталів.

 

В облдержадміністрації функціонує Центр допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, діяльність якого спрямована на забезпечення першочергового та всебічного розгляду звернень демобілізованих учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та членів сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції.

 

З початку року до центру звернулося 534 учасники антитерористичної операції та члени їх сімей, які порушили 649 питань.

 

Протягом січня-вересня 2019 року до Центру звернулося 534 учасників АТО та членів їх сімей.

 

Протягом звітного періоду проведено 72 навчання для працівників райдержадміністрацій та міськвиконкомів, спрямованих на поліпшення організації роботи  щодо розгляду звернень громадян.

 

На офіційному веб-сайті облдержадміністрації функціонує постійна рубрика «Звернення громадян», де можна ознайомитися із нормами чинного законодавства з означеного питання, порядком розгляду звернень громадян, графіком проведення особистого прийому громадян посадовими особами облдержадміністрації, інформаційно-аналітичною інформацією про роботу із звернення громадян за певний період.

 

Вищезазначені заходи спрямовані на забезпечення відкритості дій влади та сприяють налагодженню ефективної взаємодії з громадськістю.

Версія для друку