Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян, що надійшли на адресу обласної державної адміністрації, райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення з січня по березень 2019 року

18 Квітня 2019 • 16:19

Кіл-сть переглядів: 334

Обласна державна адміністрація здійснює роботу із зверненнями громадян  згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами), Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі Указу), розпоряджень голови облдержадміністрації  та інших нормативно-правових актів, що регламентують роботу із зверненнями  громадян.

 

Протягом січня-березня 2019 року   до облдержадміністрації звернулося 5063 жителі області, що на  62 % більше ніж за аналогічний період 2018 року.

 

Найбільше звернень громадян на адресу облдержадміністрації надійшло з таких регіонів:

 

м. Житомира – 976, або 19,3% від загальної кількості;

 

Житомирського району – 310, або 6,1% від загальної кількості;

 

Олевського району – 249 , або 4,9% від загальної кількості;

 

м. Бердичева – 242, або 4,8% від загальної кількості;

 

Баранівського району – 226, або 4,5% від загальної кількості;

 

Овруцького району – 213, або 4,2% від загальної кількості;

 

м. Коростеня – 206, або 4,1 % від загальної кількості.

 

Найменше звернень громадян до облдержадміністрації за вказаний період надійшло від жителів:

 

Малинського району – 38, або  0,8% від загальної кількості;

 

Народицького району – 45, або 0,9% від загальної кількості;

 

Лугинського  району – 76, або 1,5% від загальної кількості;

 

Брусилівського району – 87, або 1,7% від загальної кількості.

 

Від центральних  органів державної влади України, до яких звернулися жителі області, на розгляд та виконання до облдержадміністрації надійшло  3099 звернень, або 61,2% від загальної кількості. Серед них: від Адміністрації Президента України – 144 звернення, Кабінету Міністрів України – 57 звернень, Верховної Ради України – 17 звернень, інших центральних органів влади  – 2689 звернень, народних депутатів України – 192 звернення.

 

За звітний період до облдержадміністрації надійшло 53 колективні та 2 повторні звернення від жителів області.

 

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від найменш соціально захищених категорій громадян – ветеранів та інвалідів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб.

 

Протягом звітного періоду 1401 звернення, що становить 22,8% від загальної кількості, склали звернення цієї категорії громадян.

 

Серед зазначеної категорії громадян найбільше звернень на адресу облдержадміністрації надійшло:

 

від осіб з інвалідністю загального захворювання, ветеранів праці та пенсіонерів – 1156 звернень, або 22,8% від загальної кількості, що на 387 звернень більше ніж за відповідний період минулого року;

 

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 126 звернень, або 2,5% від загальної кількості, що на 47 звернень менше ніж за відповідний період минулого року;

 

від осіб, потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС – 42 звернення, або 0,8% від загальної кількості, що на 2 звернення більше ніж за відповідний період минулого року.

 

У зверненнях громадян, що надійшли на адресу облдержадміністрації протягом січня – березня 2018 року, було порушено 5139 питань різної тематики, що на 1939 більше ніж за відповідний період 2018 року.

Серед основних питань, що порушували громадяни у зверненнях на адресу облдержадміністрації та центральних органів влади 3492 питання соціального захисту населення, яких надійшло протягом січня – березня 2018 року 1823, що становить 68% від загальної кількості.

 

Найбільше  звернень, в яких порушувались питання соціального захисту населення  надійшло від жителів м. Житомира – 615, Олевського району – 231, Житомирського – 202, Баранівського – 172, Чуднівського – 155, Коростишівського – 146 .

 

На другому місці – звернення з питань комунального господарства – 835 або 16,2% від загальної кількості.

 

Найбільше       питань  цієї тематики порушували    жителі   м. Житомира – 239,  Бердичева – 83,     Житомирського району – 55,      м. Коростеня  – 54     та м. Нов.-Волинського – 39.

 

На третьому місці – звернення з питань охорони здоров`я – 240 або 4,7% від загальної кількості питань.

 

Найбільше   таких   питань   надійшло   від   жителів  м. Житомира – 43, м.Нов.-Волинського – 20, Коростишівського району – 15.

 

На четвертому місці –  питання транспорту і зв’язку – 134 або 2,6% від загальної кількості питань.

 

Найбільше питань цієї тематики  надійшло від жителів м. Житомира- 28,  та Житомирського району – 14.

 

Протягом січня-березня 2019 року на адресу райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення надійшло  10748 звернень громадян, що на 185 звернень більше, ніж за аналогічний період 2018 року.

 

Найбільше звернень громадян розглянуто міськвиконкомами міст обласного значення – 7212 (67,1%) від загальної кількості, райдержадміністраціями – 3536 (32,9%).

 

На виконання вимог Указу, розпорядження голови облдержадміністрації від 14.02.2008 № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008» проведено аналіз стану забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, який свідчить про те, що облдержадміністрацією, її структурними підрозділами, місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування вживались дієві заходи, спрямовані на вирішення важливих проблем населення області.

 

Відповідно  до  перспективного  плану  роботи  облдержадміністрації   на 2019 рік питання щодо розгляду звернень громадян  розглянуто на   засіданні   колегії облдержадміністрації  31 січня 2019 року. На виконання рішення колегії видано розпорядження голови облдержадміністрації від 11.02.2019 №46 «Про підсумки роботи із зверненнями громадян у 2018 році».

 

Протягом січня – березня 2019 року проведено 26 засідань колегії райдержадміністрацій, 10 засідань виконкомів рад міст обласного значення та заслухано звіти 15 керівників галузевих служб та 43 сільських, селищних голів з питань організації роботи із зверненнями громадян.

 

З метою сприяння громадянам у вирішенні питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, проведено 2 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян.

 

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, видано   розпорядження голови облдержадміністрації  від 09.01.2019 № 5 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян на 2019 рік».

 

З січня по березень 2019 року керівництвом облдержадміністрації  проведено 50 особистих прийомів громадян, під час яких звернулося 926 жителів області, з них 24 виїзні прийоми.

 

Посадовими особами райдержадміністрацій та міських рад проведено 713 особистих  прийомів громадян, відповідно до затверджених графіків, з них 274 виїзні прийоми за місцем проживання громадян.

 

Керівництвом обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій взято на особистий контроль розгляд звернень громадян та забезпечується проведення першочергового особистого прийому інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєне почесне звання України „Мати-героїня”, та Героїв України. Особлива увага приділяється також вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які  потребують соціального захисту та підтримки.

 

Проведено моніторинг організації роботи із зверненнями громадян у департаменті фінансів облдержадміністрації та в департаменті агропромислового розвитку та економічної політики облдержадміністрації.

 

На виконання вимог чинного законодавства для прийому усних звернень громадян у телефонному режимі функціонує «гаряча лінія» голови облдержадміністрації.

 

З січня по березень 2019 року на «гарячу лінію» голови облдержадміністрації звернулося 74 жителі області, аби отримати допомогу, роз’яснення чи особисто поспілкуватися з керівником області. У своїх зверненнях на «гарячу лінію» громадяни найбільше порушували питання роботи комунальних служб – 31 (42%), соціального захисту – 15 (20%), охорони здоров’я – 9 (12%).

 

В усіх департаментах та управліннях обласної державної адміністрації також функціонують телефони «гарячої лінії». У місті Житомирі цілодобово працює телефонна лінія, на яку громадяни міста можуть звернутися для вирішення проблемних питань або повідомити про надзвичайні ситуації на території міста.

 

Графік  особистого прийому громадян та проведення прямої телефонної «гарячої лінії» голови облдержадміністрації для інформування громадян розміщено на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації.

 

У громадській приймальні облдержадміністрації (каб.102) спеціалістами відділу роботи із зверненнями громадян управління документообігу та роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації організовано та постійно проводиться щоденний консультативний прийом громадян. За бажанням осіб, що звертаються, вони можуть бути записані на особистий прийом до керівництва облдержадміністрації.

 

В облдержадміністрації функціонує Центр допомоги учасникам антитерористичної операції та членам їх сімей, діяльність якого спрямована на забезпечення першочергового та всебічного розгляду звернень демобілізованих учасників антитерористичної операції, членів їх сімей та членів сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь у проведенні антитерористичної операції. Інформація про Центр допомоги учасникам антитерористичної операції розміщено на веб-порталі облдержадміністрації за посиланням: http://oda.zt.gov.ua/czentr-dopomogi-uchasnikam-ato/. Відповідні розділи є на сайтах райдержадміністрацій та міськвиконкомів.

 

Протягом січня-березня 2019 року до Центру звернулося 248 осіб.

 

На офіційних веб-сайтах обласної та районних державних адміністрацій систематично анонсується прийом громадян керівництвом облдержадміністрації, а результати його проведення розміщуються в рубриці «Новини». Крім того, інформація про проведення прийому громадян головою, заступниками голови та керівником апарату облдержадміністрації висвітлюється в друкованих і електронних засобах масової інформації та Інтернет-виданнях області.

 

З січня по березень 2019 року на дану тематику було опубліковано більше 50 статей.

 

Вищезазначені заходи спрямовані на забезпечення відкритості дій влади та сприяють у налагодженні ефективної взаємодії з громадськістю.

 

Версія для друку