Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Інформаційно-аналітична довідка про звернення громадян, що надійшли на адресу обласної державної адміністрації, райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення у січні-березні 2022 року

08 Червня 2022 • 08:26

Кіл-сть переглядів: 740

На виконання вимог  Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами), Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної державної адміністрації від 14.02.2008  № 48 «Про забезпечення виконання в області вимог  Указу  Президента  України  від 07.02.08 № 109/2008» обласною та районними державними адміністраціями, виконавчими комітетами міст обласного значення,  вжито ряд організаційних заходів, спрямованих на забезпечення системної роботи із зверненнями громадян, як пріоритетного напряму діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

 

          Керуючись   постановою  Кабінету  Міністрів  України  від   24.06.2009 № 630 «Про затвердження методики  оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» проаналізовано рівень організації роботи із зверненнями громадян в органах державної влади та органах місцевого самоврядування.

 

          Щомісяця здійснюється аналіз звернень громадян, що надходять до обласної державної адміністрації, у тому числі через органи державної виконавчої влади вищого рівня та забезпечується всебічний, об’єктивний розгляд та надання відповідей авторам звернень у визначені законодавством терміни.

 

  Протягом січня-березня 2022 року на адресу районних державних адміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення надійшло  3890 звернень громадян, що на 995 звернень  менше, ніж за аналогічний період 2021 року.

 

Найбільше звернень громадян розглянуто Житомирською міською радою – 2225 або 57,1% від загальної кількості, Новоград-Волинською міською радою – 394  або 10,1% від загальної кількості, Бердичівською міською радою – 320 або 8,2% від загальної кількості та Житомирською районною державною адміністрацією – 296 або 7,6 % від загальної кількості.

 

Протягом січня-березня 2022 року   до обласної державної адміністрації, з урахуванням 24 колективних звернень, звернувся 3660 жителів області, що на 3271 особу менше ніж за аналогічний період 2021 року.

 

Протягом звітного періоду зареєстровано та опрацьовано 1905 заяв, скарг та  пропозицій   громадян,  що  на  1943 менше   ніж  за   аналогічний   період 2021 року. Найбільше звернень надіслано від жителів Житомирського району – 627 або 32,9% від загальної кількості, м. Житомира – 456 або 23,9% від загальної кількості, Коростенського району – 267 або 14% від загальної кількості, Новоград-Волинського району –   140  або   173%  від  загальної  кількості  та м. Бердичева – 96 або  5% від загальної   кількості.

 

Громадяни у своїх зверненнях порушили 1913 питань, з них: 1768 взято на контроль.

 

Вирішено позитивно – 288 або 15% від загальної кількості, надано роз’яснення – 820 або 42,8% від загальної кількості, направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 5 або 0,2% від загальної кількості, не підлягали розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 3 або 0,1% від загальної кількості, перебуває на контролі – 789 або 41,2% від загальної кількості звернень.

 

Центральними  органами державної влади України, до яких звернулися жителі області, скеровано на розгляд та виконання до облдержадміністрації   1465 звернень або 76,9% від загальної кількості. Серед них: від Офісу Президента України – 28 звернень, Кабінету Міністрів України – 13 звернень, Верховної Ради України – 3 звернення та від державної установи «Урядовий контактний центр» – 1376 звернень.

 

Аналіз статистичних даних за соціальним станом заявників свідчить, що найбільше звернень надійшло від найменш соціально захищених категорій громадян – ветеранів та інвалідів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку місцевих органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих потреб.

 

Протягом звітного періоду 765 звернень, що становить 40,1% від загальної кількості, склали звернення цієї категорії громадян.

 

Серед зазначеної категорії громадян найбільше звернень на адресу облдержадміністрації надійшло:

 

від осіб з інвалідністю загального захворювання, ветеранів праці та пенсіонерів – 545 звернень або 28,6% від загальної кількості;

 

від членів сімей, загиблих військовослужбовців, вдів – 95 звернень;

 

від інвалідів війни та учасників  бойових дій – 58 звернень або 3% від загальної кількості;

 

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 51 звернення або 2,7% від загальної кількості;

 

від осіб, потерпілих від наслідків аварії на ЧАЕС – 16 звернень або 0,8% від загальної кількості.

 

У своїх зверненнях громадяни порушили 1913 питань різної тематики, що на 1972 питання менше ніж за відповідний період 2021 року.

Серед основних питань, що порушували громадяни у зверненнях це  питання соціального захисту населення, що становить 997 питань або 52,1% від загальної кількості. Найбільше  звернень, в яких порушувалися питання соціального захисту населення,  надійшло від жителів  Житомирського    району – 331, м. Житомира – 213, Коростенського району – 140,   Новоград-Волинського   району – 89,    Бердичівського    району – 56, м. Новограда-Волинського –  61, м. Коростеня – 54 та м. Бердичева – 46.

 

На другому місці – звернення з питань комунального господарства 357 або 18,7% від загальної кількості.  Найбільше  питань  цієї тематики порушували    жителі м. Житомира – 101,   Житомирського району – 91,    Коростенського району – 39, Бердичівського району – 32, м. Бердичева – 30, м. Коростеня – 25  та  Новоград-Волинського району – 25.

 

На третьому місці – звернення з питань охорони здоров`я – 188 або 9,8% від загальної кількості питань. Найбільше   таких   питань   порушували      жителів  м. Житомира та Житомирського району –  по 57,  Коростенського району – 28 та Бердичівського району – 15.

 

На четвертому  місці –  питання аграрної політики – 66 або 3,5% від загальної кількості питань. Найбільше питань цієї тематики  надійшло від жителів  Житомирського району – 36 та Бердичівського району – 9.

 

На  п’ятому  місці – звернення  з  питань  транспорту і зв’язку – 61 або 3,2% від загальної кількості питань. Найбільше   таких   питань надійшло від жителів   м. Житомира – 20, Житомирського району – 16 та Коростенського району – 12.

 

Розпорядженням  голови  обласної  державної адміністрації від 20.01.2022

 

№ 17 «Про затвердження графіка особистого прийому громадян на 2022 рік», затверджено графік,  яким передбачено  проведення особистих прийомів громадян чотири рази на місяць, у тому числі двох особистих виїзних прийомів посадовими особами облдержадміністрації.

 

Протягом звітного періоду керівництвом облдержадміністрації проведено 12 особистих прийомів громадян.

 

Керівництвом обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій забезпечується проведення першочергового  особистого прийому громадян соціально незахищених категорій. Особлива увага приділяється  вирішенню проблем, з якими звертаються Герої України, жінки, яким присвоєне почесне звання України „Мати-героїня”, ветерани війни та праці,  особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які  потребують соціального захисту та підтримки.

 

На виконання вимог чинного законодавства для прийому усних звернень громадян у телефонному режимі функціонує «гаряча лінія» голови облдержадміністрації.

 

З січня по березень 2022 року на телефонну «гарячу лінію» голови обласної державної адміністрації звернулося 6 жителів області, з метою  отримання роз’яснення чи особисто поспілкуватися з керівником області.

 

Усі звернення на телефонну «гарячу лінію» голови обласної державної адміністрації зареєстровані та опрацьовані відповідно до вимог чинного законодавства.

 

Графік  особистого прийому громадян керівництвом обласної державної адміністрації та  номер телефону «гарячої лінії» голови обласної державної адміністрації для інформування громадян розміщено на офіційному вебсайті обласної державної адміністрації.

 

У всіх структурних підрозділах обласної державної адміністрації також функціонують телефони «гарячої лінії». У місті Житомирі цілодобово працює телефонна лінія, на яку громадяни міста можуть звернутися для вирішення проблемних питань або повідомити про надзвичайні ситуації на території міста.

 

          З метою вирішення питань, з якими звертаються громадяни, що потребують соціального захисту та підтримки, при облдержадміністрації створена комісія з питань розгляду звернень щодо надання матеріальної допомоги малозабезпеченим  непрацездатним  громадянам, багатодітним  і неповним сім’ям, дітям-сиротам, пільговим категоріям населення, а також громадянам, які потерпіли від стихійного лиха або тимчасово потрапили в скрутне матеріальне становище. Протягом січня-березня 2022 року  за рішеннями комісії з обласного бюджету надано матеріальну допомогу 148 громадянам на загальну суму 274 тис. грн.

 

Відповідно до пункту 5 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008  «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» на офіційному Інтернет-представництві Житомирської обласної державної адміністрації  функціонує постійна рубрика «Звернення громадян», в якій можна ознайомитися із  нормативно-правовою базою,  інформацією, що стосується звернень громадян, контактними телефонами, номером телефону «гарячої лінії» та статистичною інформацією про роботу із зверненнями громадян.

 

Крім того, відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» громадяни можуть заповнити електронну форму  звернення.

 

          Робота із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва облдержадміністрації,  місцевих державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування  і спрямовується на вдосконалення форм та методів цієї роботи задля надання  якісних послуг жителям області.

 

Додатки. Інфографіка.

Версія для друку