Підсумки роботи із запитами на інформацію, що надійшли на адресу Житомирської обласної державної адміністрації з січня по червень 2019 року
04 Липня 2019 • 12:30
Кіл-сть переглядів: 551
Робота із запитами на інформацію в Житомирській обласній державній адміністрації проводиться згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядку складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації.
За І півріччя 2019 року до Житомирської обласної державної адміністрації надійшло 202 запити на інформацію у яких порушено 388 питань, що на 22% менше ніж у відповідному періоді 2018 року (259 запитів). Серед них: від фізичних осіб – 138 запитів; від юридичних осіб – 36 запитів; від представників засобів масової інформації – 18 запитів; від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 10 запитів.
Переважна кількість запитів на інформацію надійшла електронною поштою – 133 або 66%, поштою – 46 або 23% та особисто – 23 або 11%.
Усі запити були своєчасно розглянуті.
Результати розгляду запитів на інформацію:
задоволено – 143 запити або 71% від загальної кількості;
надіслано належним розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 42 запити або 21% від загальної кількості;
відмовлено в розгляді відповідно до пункту 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» по 14 запитам або 7% від загальної кількості;
опрацьовується в установленому порядку 3 запити або 1% від загальної кількості.
Найбільш запитувані види публічної інформації: соціологічна, статистична, довідково-енциклопедична. Найбільш запитувані документи – копії розпоряджень голови обласної державної адміністрації.