Підсумки роботи із запитами на інформацію, що надійшли на адресу Житомирської обласної державної адміністрації з січня по березень 2020 року
08 Квітня 2020 • 14:04
Кіл-сть переглядів: 517
Робота із запитами на інформацію в Житомирській обласній державній адміністрації проводиться згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядком складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації.
З січня по березень 2020 року до Житомирської обласної державної адміністрації надійшло 88 запитів на інформацію, в яких порушено 259 питань, що на 22 запити менше ніж у відповідному періоді 2019 року (110 запитів). Серед них: від фізичних осіб – 34 запити; від юридичних осіб – 20 запитів; від представників засобів масової інформації – 25 запитів; від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 9 запитів.
Переважна кількість запитів на інформацію надійшла електронною поштою – 64 або 72%, поштою – 4 або 4% та особисто – 20 або 23%.
Усі запити були своєчасно розглянуті. Результати розгляду запитів на інформацію:
задоволено – 64 запити або 73% від загальної кількості;
надіслано належним розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 4 запити або 4% від загальної кількості;
відмовлено в розгляді відповідно до пункту 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» по 15 запитам або 17% від загальної кількості;
опрацьовується в установленому порядку 5 запитів або 6% від загальної кількості.
Найбільш запитувані види публічної інформації: соціологічна, статистична, довідково-енциклопедична.
Найбільш запитувані документи – копії розпоряджень голови обласної державної адміністрації.