Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Підсумки роботи із запитами на інформацію, що надійшли на адресу Житомирської обласної державної адміністрації з січня по березень 2020 року

08 Квітня 2020 • 14:04

Кіл-сть переглядів: 115

Робота із запитами на інформацію в Житомирській обласній державній адміністрації проводиться згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядком складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації.

 

З січня по березень 2020 року до Житомирської обласної державної адміністрації надійшло 88 запитів на інформацію, в яких порушено 259 питань, що на 22 запити менше ніж у відповідному періоді 2019 року (110 запитів). Серед них: від фізичних осіб – 34 запити; від юридичних осіб – 20 запитів; від представників засобів масової інформації – 25 запитів; від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 9 запитів.

 

Переважна кількість запитів на інформацію надійшла електронною поштою – 64 або 72%, поштою – 4 або 4% та особисто – 20 або 23%.

 

Усі запити були своєчасно розглянуті. Результати розгляду запитів на інформацію:

 

задоволено – 64 запити або 73% від загальної кількості;

 

надіслано належним розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 4 запити або 4% від загальної кількості;

 

відмовлено в розгляді відповідно до пункту 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» по 15 запитам або 17% від загальної кількості;

 

опрацьовується в установленому порядку 5 запитів або 6% від загальної кількості.

 

Найбільш запитувані види публічної інформації: соціологічна, статистична, довідково-енциклопедична.

 

Найбільш запитувані документи – копії розпоряджень голови обласної державної адміністрації.

 

 

 

Версія для друку