Підсумки роботи із запитами на інформацію, що надійшли на адресу Житомирської обласної державної адміністрації з січня по вересень 2019 року
10 Жовтня 2019 • 10:18
Кіл-сть переглядів: 451
Робота із запитами на інформацію в Житомирській обласній державній адміністрації проводиться згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядку складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації.
За 9 місяців 2019 року до Житомирської обласної державної адміністрації надійшло 297 запитів на інформацію у яких порушено 721 питання, що на 17,3% менше ніж у відповідному періоді 2018 року (359 запитів). Серед них: від фізичних осіб – 201 запит; від юридичних осіб – 56 запитів; від представників засобів масової інформації – 24 запити; від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 16 запитів.
Переважна кількість запитів на інформацію надійшла електронною поштою – 217 або 73%, поштою – 46 або 15,5% та особисто – 34 або 11,5%.
Усі запити були своєчасно розглянуті.
Результати розгляду запитів на інформацію:
задоволено – 226 запитів або 76,1% від загальної кількості;
надіслано належним розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 52 запити або 17,5% від загальної кількості;
відмовлено в розгляді відповідно до пункту 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» по 19 запитам або 6,4% від загальної кількості.
Найбільш запитувані види публічної інформації: соціологічна, статистична, довідково-енциклопедична. Найбільш запитувані документи – копії розпоряджень голови обласної державної адміністрації, документи фінансово-господарського спрямування.