Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Про результати розгляду запитів на інформацію, які надійшли на адресу Житомирської обласної державної адміністрації протягом січня-березня 2021 року

14 Квітня 2021 • 16:49

Кіл-сть переглядів: 615

В обласній державній адміністрації створено належні умови для забезпечення реалізації конституційних прав громадян на доступ до публічної інформації.

 

На офіційному вебсайті обласної державної адміністрації забезпечується систематичне оприлюднення публічної інформації, обов’язкове оприлюднення якої передбачено Законом України «Про доступ до публічної інформації».

 

Забезпечено оприлюднення наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних на Єдиному держаному вебпорталі відкритих даних відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2018 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних».

 

Інформація, що стосується доступу до публічної інформації, контактні телефони, адреса розміщена на офіційному вебсайті обласної державної адміністрації в рубриці «Публічна інформація».

 

Розпорядженням   голови   обласної державної   адміністрації від 20.01.2021 № 16 затверджено Порядок складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації та Форми  для подання таких запитів на інформацію, розпорядником якої є Житомирська обласна державна адміністрація.

 

Відповідальною особою за організацію доступу до інформації, попередній розгляд, реєстрацію, облік здійснення контролю за наданням відповідей на запити на публічну інформацію, що надходять до обласної державної адміністрації визначено заступника начальника відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

 

В обласній державній адміністрації визначено місце для роботи запитувачів із документами чи їх копіями.

 

Запити на публічну інформацію обліковуються в системі електронного документообігу обласної державної адміністрації окремо від інших видів діловодства.

 

З січня по березень 2021 року до обласної державної адміністрації надійшло 88 запитів на інформацію, що на 13 запитів менше ніж у відповідному періоді 2021 року (101 запит), з них: від фізичних осіб – 31 запит; від юридичних осіб – 27 запитів; від представників засобів масової інформації – 12 запитів; від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 18 запитів.

 

Електронною поштою надійшло – 69 запитів або 79% від загальної кількості, поштою – 12 запитів або 13% від загальної кількості  та подано особисто – 7 запитів або 8% від загальної кількості.

 

За результатами розгляду запитів на інформацію:

 

задоволено – 65  запитів або 73,8% від загальної кількості;

 

надіслано належним розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 13 запитів або 14,8% від загальної кількості;

 

відмовлено в наданні інформації відповідно до вимог частини 1 пункту 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» по 8 запитах або 9,1% від загальної кількості;

 

за станом на 01.04.2021 опрацьовується в установленому порядку 2 запити або 2,3% від загальної кількості.

 

Найбільш запитувані види публічної інформації: соціологічна – 40 запитів; довідково-енциклопедична – 38 запитів та статистична – 10 запитів.

 

Найчастіше у запитах запитували інформацію стосовно: стану екології та захисту навколишнього середовища – 10 запитів (11%); охорони здоров’я – 8 запитів (9%); фінансово-господарської діяльності апарату обласної державної адміністрації – 7 запитів (8%); посадових осіб обласної державної адміністрації – 6 запитів (6,8%); про надання копій розпоряджень голови обласної державної адміністрації та інших документів – 6 запитів (6,8%); щодо заходів, спрямованих на подолання та запобігання поширенню коронавірусної хвороби CОVID 19 – 5 запитів (5,7%); реалізації соціально-економічних програм розвитку області – 5 запитів (5,7%);  наявності вільних земельних ділянок державної або комунальної власності – 5 запитів (5,7%); виділення та використання бюджетних коштів – 5 запитів (5,7%) та інше.

 

Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитими на інформацію визначено розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 19.05.2020 № 320 «Про внесення змін до Розміру фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, розпорядником якої є Житомирська обласна державна адміністрація», зареєстрованим в Центрально-Західному міжрегіональному управлінні Міністерства юстиції ( м. Хмельницький) 26.05.2020 за №93/93.

 

Протягом лютого – березня 2021 року на базі Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій Житомирської обласної державної адміністрації та Житомирської обласної ради проведено 2 дистанційних  навчання в режимі онлайн на теми «Класифікація інформації та способи роботи з нею» та «Організація роботи з публічною інформацією».

 

Усі запити на отримання інформації розпорядником якої є Житомирська обласна державна адміністрація розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства. Порушень термінів надання публічної інформації  не встановлено.

 

Версія для друку