Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Про результати розгляду запитів на інформацію, які надійшли на адресу Житомирської обласної державної адміністрації протягом січня-березня 2022 року

08 Червня 2022 • 09:29

Кіл-сть переглядів: 38

Робота із запитами на інформацію в Житомирській обласній військовій адміністрації проводиться згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядком складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації.

 

З січня по березень 2022 року до Житомирської обласної військової адміністрації надійшло 38 запитів на інформацію, в яких порушено 62 питання, що на 50 запитів менше ніж у відповідному періоді 2021 року (88 запитів). Серед них: від фізичних осіб – 16 запитів; від юридичних осіб – 12 запитів; від представників засобів масової інформації – 7 запитів; від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 3 запити.

 

Електронною поштою – 36 запитів або 94 % та подано особисто – 2 запити  або 6 %.

 

Результати розгляду запитів на інформацію:

 

задоволено – 27 запитів або 71% від загальної кількості;

 

надіслано належним розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної  інформації» – 4 запити або 10 % від загальної кількості;

 

відмовлено в розгляді відповідно до пункту 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» по 7 запитам або 18 % від загальної кількості.

 

Найбільш запитувані види публічної інформації: соціологічна – 13 запитів; довідково-енциклопедична – 12 запитів та статистична – 9 запитів та інші види інформації – 4 запити.

 

Найчастіше у запитах запитували: інформацію щодо реалізації соціально-економічних програм розвитку області – 6 запитів (15%); про надання копій розпоряджень голови облдержадміністрації та інших документів – 6 запитів (15%); інформацію про діяльність закладів охорони здоров’я – 3 запити (7,9%); стосовно виділення та використання бюджетних коштів – 3 запити (7,9%) та інше.

 

Усі запити на отримання інформації розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства. Порушень терміну розгляду не встановлено.

 

Додатки. Інфографіка.

 

Версія для друку