Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Про результати розгляду запитів на інформацію, які надійшли на адресу Житомирської обласної державної адміністрації протягом січня-червня 2020 року

07 Липня 2020 • 11:42

Кіл-сть переглядів: 528

Робота із запитами на інформацію в Житомирській обласній державній адміністрації проводиться згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядком складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації.

 

З січня по червень 2020 року до Житомирської обласної державної адміністрації надійшло 228 запитів на інформацію, в яких порушено 495 питань, що на 26 запитів більше ніж у відповідному періоді 2019 року (202 запити). Серед них: від фізичних осіб – 73 запити; від юридичних осіб – 72 запити; від представників засобів масової інформації – 65 запитів; від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 18 запитів.

 

Електронною поштою – 192 запити або 84,2 %, поштою –14 запитів або 6,1% та особисто – 22 запити  або 9,7%.

 

Результати розгляду запитів на інформацію:

 

задоволено – 192 запити або 84,2% від загальної кількості;

 

надіслано належним розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної  інформації» – 6 запитів або 2,6 % від загальної кількості;

 

відмовлено в розгляді відповідно до пункту 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» по 26 запитам або 11,4% від загальної кількості;

 

за станом на 01.07.2020 опрацьовується в установленому порядку 4 запити або 1,8% від загальної кількості.

 

          Найбільш запитувані види публічної інформації: соціологічна – 140 запитів; довідково-енциклопедична – 49 запитів та  статистична – 39 запитів.

 

          Найчастіше у запитах запитували інформацію стосовно фінансово-господарської діяльності, виконання фінансового плану та розміру заробітної плати творчого колективу Житомирського академічного музично-драматичного театру ім. І.Кочерги – 24 запити (10%); щодо фінансово-господарської діяльності апарату облдержадміністрації – 19 запитів (8,3%); розмір заробітної плати голови облдержадміністрації, заступників голови облдержадміністрації та інших державних службовців – 17 запитів (7,5%); щодо заходів, спрямованих на подолання та запобігання поширення коронавірусу CОVID 19 – 16 запитів (7%);  стосовно фінансування та діяльності закладів освіти – 16 запитів (7%); інформацію про ремонт та утримання доріг області – 15 запитів (6,5); інформацію про посадових осіб облдержадміністрації та райдержадміністрацій – 12 запитів (5,3%); щодо надання копій розпоряджень голови облдержадміністрації та інших документів – 10 запитів (4,4%).

 

          Усі запити на отримання інформації розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства. Порушень терміну розгляду не встановлено.

 

Версія для друку