Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Про результати розгляду запитів на інформацію, які надійшли на адресу Житомирської обласної державної адміністрації протягом січня-грудня 2020 року

08 Лютого 2021 • 12:38

Кіл-сть переглядів: 549

Робота із запитами на інформацію в Житомирській обласній державній адміністрації проводиться згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядком складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації.

 

Протягом 2020 року до Житомирської обласної державної адміністрації надійшло 362 запити на інформацію,  що на 31(7,9%) запит менше ніж у відповідному періоді 2019 року (393 запити). Серед них: від фізичних осіб – 116 (32%) запитів; від юридичних осіб – 119 (33%); від представників засобів масової інформації – 89 (24.5%); від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 38 (10,5%) запитів.

 

Електронною поштою надійшло – 293 запити або 81 %, поштою –37 запитів або 10,2% та особисто подано  – 32 запити або 8,8%.

 

Результати розгляду запитів на інформацію:

 

задоволено – 303 запити або 83,7% від загальної кількості;

 

надіслано належним розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної  інформації» – 33  запити або 9,1 % від загальної кількості;

 

відмовлено в розгляді відповідно до вимог частини 1 пункту 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» по 23 запитам або 6,4% від загальної кількості;

 

за станом на 01.01.2021 опрацьовується в установленому порядку 3 запити або 0,8% від загальної кількості.

 

Найбільш запитувані види публічної інформації: довідково-енциклопедична – 191 запит; соціологічна – 46 запитів; інформація про стан довкілля – 20 запитів; статистична – 14 запитів.

 

Найчастіше у запитах просили надати інформацію щодо : фінансування та діяльності закладів охорони здоров’я – 40 запитів (11,5%); фінансово-господарської діяльності апарату облдержадміністрації – 29 запитів (8%); фінансово-господарської діяльності, виконання фінансового плану та розміру заробітної плати творчого колективу Житомирського академічного музично-драматичного театру ім. І. Кочерги – 24 запити (6,6%); розміру заробітної плати голови облдержадміністрації, заступників голови облдержадміністрації та інших державних службовців – 24 запити (6,6%); заходів спрямованих на подолання та запобігання поширенню коронавірусу COVID 19  – 22 запити (6%); діяльності закладів освіти – 21 запит (5,8%); захисту навколишнього середовища – 19 запитів (5,2%) та ряд інших питань.

 

Усі запити на отримання інформації розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства. Порушень терміну розгляду не встановлено.

 

Версія для друку