Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Про результати розгляду запитів на інформацію, які надійшли на адресу Житомирської обласної державної адміністрації протягом січня-грудня 2021 року

12 Січня 2022 • 14:23

Кіл-сть переглядів: 57

Робота із запитами на інформацію проводиться згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядку складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації.

 

Протягом 2021 року до облдержадміністрації надійшло 353 запити на інформацію, в яких порушено 560 питань, що на 9 запитів менше ніж у відповідному періоді 2020 року (362 запити). Серед них: від фізичних осіб – 128 запитів; від юридичних осіб – 103 запити; від представників засобів масової інформації – 61 запит; від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 61 запит.

 

Електронною поштою надійшло – 284 запити або 80 %, поштою – 32 запити або 9 % та подано особисто – 37 запитів або 10 %.

 

Результати розгляду запитів на інформацію:

 

задоволено – 247 запитів або 70 % від загальної кількості;

 

надіслано за належністю розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної  інформації» – 61 запит або 17,3 % від загальної кількості;

 

відмовлено в розгляді відповідно до пункту 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» по 40 запитах або 11,3 % від загальної кількості;

 

за станом на 31.12.2021 опрацьовується в установленому порядку 5 запитів або 1,4 % від загальної кількості.

 

Запити, які надійшли до облдержадміністрації, групуються за такими видами інформації: соціологічна – 164 запити; довідково-енциклопедична – 130 запитів та статистична – 59 запитів.

 

Найбільш запитувана інформація щодо :

 

культурної спадщини та діяльності Департаменту культури, молоді та спорту облдержадміністрації – 31 запит (8,8 %);

 

посадових осіб облдержадміністрації та структурних підрозділів облдержадміністрації – 27 запитів (7,7%);

 

виділення та використання бюджетних коштів – 25 запитів (8%);

 

наявності вільних земельних ділянок державної або комунальної власності – 25 запитів (8 %);

 

реалізації соціально-економічних програм розвитку області – 22 запит    (6,2 %).

 

Усі запити на отримання інформації розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства. Порушень терміну розгляду не встановлено.

 

Графіки можна переглянути ТУТ.

Версія для друку