Про результати розгляду запитів на інформацію, які надійшли на адресу Житомирської обласної державної адміністрації протягом січня-вересня 2020 року
07 Жовтня 2020 • 12:33
Кіл-сть переглядів: 539
Робота із запитами на інформацію в Житомирській обласній державній адміністрації проводиться згідно з вимогами Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядку складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації.
З січня по вересень 2020 року до Житомирської обласної державної адміністрації надійшло 310 запитів на інформацію, в яких порушено 661 питання, що на 13 запитів більше ніж у відповідному періоді 2019 року (297 запитів). Серед них: від фізичних осіб – 99 запитів; від юридичних осіб – 104 запити; від представників засобів масової інформації – 80 запитів; від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 27 запитів.
Електронною поштою надійшло – 256 запитів або 82,6 %, поштою –24 запити або 7,8% та особисто – 30 запитів або 9,7%.
Результати розгляду запитів на інформацію:
задоволено – 262 запити або 84,5% від загальної кількості;
надіслано належним розпорядникам інформації відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» – 13 запитів або 4,2 % від загальної кількості;
відмовлено в розгляді відповідно до пункту 1 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» по 33 запитам або 11% від загальної кількості;
за станом на 01.10.2020 опрацьовується в установленому порядку 2 запити або 0,7% від загальної кількості.
Найчастіше запитувані види публічної інформації: соціологічна – 182 запити; довідково-енциклопедична – 81 запит та статистична – 47 запитів.
Найбільш запитувана інформація:
фінансово-господарська діяльність закладів охорони здоров’я – 32 запити (10%);
фінансово-господарська діяльність апарату облдержадміністрації – 24 запити (7,8%);
фінансування та діяльність закладів освіти – 20 запитів (6,5%);
заходи, спрямовані на подолання та запобігання поширенню коронавірусу CОVID 19 – 19 запитів (6,2%);
інформація про ремонт та утримання доріг області – 17 запитів (5,9);
інформація про реалізацію соціально-економічних програм розвитку області – 17 запитів (5,9%).
Усі запити на отримання інформації розглянуті відповідно до вимог чинного законодавства. Порушень терміну розгляду не встановлено.