2019 рік
27 Листопада 2019 • 14:24
Кіл-сть переглядів: 404
Реєстр запитів на інформацію в Житомирській обласній державній адміністрації проводиться згідно з вимогами статті 18 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядку складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації.
За І півріччя 2019 року до Житомирської обласної державної адміністрації надійшло 202 запити на інформацію у яких порушено 388 питань, що на 22% менше ніж у відповідному періоді 2018 року (259 запитів). Серед них: від фізичних осіб – 138 запитів; від юридичних осіб – 36 запитів; від представників засобів масової інформації – 18 запитів; від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 10 запитів.
Переважна кількість запитів на інформацію надійшла електронною поштою – 133 або 66%, поштою – 46 або 23% та особисто – 23 або 11%.
За 9 місяців 2019 року до Житомирської обласної державної адміністрації надійшло 297 запитів на інформацію у яких порушено 721 питання, що на 17,3% менше ніж у відповідному періоді 2018 року (359 запитів). Серед них: від фізичних осіб – 201 запит; від юридичних осіб – 56 запитів; від представників засобів масової інформації – 24 запити; від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 16 запитів.
Переважна кількість запитів на інформацію надійшла електронною поштою – 217 або 73%, поштою – 46 або 15,5% та особисто – 34 або 11,5%.