Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

2019 рік

27 Листопада 2019 • 14:24

Кіл-сть переглядів: 306

Реєстр запитів на інформацію в Житомирській обласній державній адміністрації проводиться згідно з вимогами статті 18 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Порядку складання, подання та розгляду запитів щодо надання публічної інформації в Житомирській обласній державній адміністрації.

 

 

За І півріччя 2019 року до Житомирської обласної державної адміністрації надійшло 202 запити на інформацію у яких порушено 388 питань, що на 22% менше ніж у відповідному періоді 2018 року (259 запитів). Серед них: від фізичних осіб – 138 запитів; від юридичних осіб – 36 запитів; від представників засобів масової інформації – 18 запитів; від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 10 запитів.

 

 

Переважна кількість запитів на інформацію надійшла електронною поштою – 133 або 66%, поштою – 46 або 23% та особисто – 23 або 11%.

 

 

За 9 місяців 2019 року до Житомирської обласної державної адміністрації надійшло 297 запитів на інформацію у яких порушено 721 питання, що на 17,3% менше ніж у відповідному періоді 2018 року (359 запитів). Серед них: від фізичних осіб – 201 запит; від юридичних осіб – 56 запитів; від представників засобів масової інформації – 24 запити; від об`єднань громадян без статусу юридичної особи – 16 запитів.

 

 

Переважна кількість запитів на інформацію надійшла електронною поштою – 217 або 73%, поштою – 46 або 15,5% та особисто – 34 або 11,5%.

 

 

Версія для друку