Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Новий начальник управління екології ОДА про перші кроки на посаді та поставлені цілі. ІНТЕРВ’Ю З ОКСАНОЮ РЕВЕНКО

19 Вересня 2017 • 15:40

Кіл-сть переглядів: 450

119 вересня відбулося представлення начальника управління екології та природних ресурсів Житомирської облдержадміністрації – Оксани Ревенко. Про її перші кроки на посаді та пріоритети в роботі – далі в розмові.

 

– Ви стали переможцем конкурсу ще у березні. Чому півроку тягнулося Ваше призначення?

 

– Так, дійсно, пройшло досить багато часу. Це пов’язано з тим, що Міністерство екології та природних ресурсів не давало свого погодження на призначення, яке адміністрація чекала. У них часових обмежень немає. Насправді, існує неузгодженість законодавства. За словами юристів, цього погодження і не потрібно було, адже у новому Законі «Про державну службу» такого пункту немає. Проте він залишається у законодавстві про місцеві адміністрації. Представник Національного агентства України з питань державної служби також запевнив, що чекати не потрібно. Тому ось так і затягнувся весь процес.

 

– Але ж всю процедуру і спецперевірку Ви пройшли?

 

– Звісно, інакше мене б не призначили.

 

– Чим займалися у цей період – від конкурсу і до призначення?

 

– Я продовжувала займатися консультативною діяльністю у галузі земельного права та у сфері містобудування як фізична особа-підприємець.

 

– Чи ознайомлювалися з роботою управління, екологічними проблемами області?

 

– Екологічними питаннями я, як і кожен житель області, звісно цікавилася. Також я спостерігала за роботою управління. Брала участь у роботі обласної робочої групи з ефективного використання в області земельних ресурсів, але не як член, а як незалежний консультант. Відтепер прийдеться заглиблюватися у ці питання більше.

 

– З чого плануєте почати свою роботу на посаді?

 

– Спочатку потрібно з’ясувати, хто чим займається в управлінні, детально переглянути положення. Можливо, будуть зміни в положенні, запропоновані додаткові функції, які ми можемо взяти на себе в межах законодавства.

 

– Є вже якісь конкретні напрямки, думки з цього приводу?

 

– Так, але для цього потрібен професійний і сильний юрист. В управління є земельний сектор, але поки що це вакантні посади. Вважаю, що земельні питання повинні детально вивчатись. Вони виносяться в адміністрації на розгляд комісії, голова приймає певні рішення, але управління екології у ці питання не заглиблюється, тому що цим займається Держгеокадастр. Виходить, що адміністрація цими питаннями не займається, в той же час відповідальність за рішення несе.

 

– Кадрові рішення плануєте?

 

– Поки що це питання навіть не обговорюється. Аби зрозуміти, яка людина, який вона професіонал, потрібно попрацювати з нею безпосередньо. Тому з часом будемо бачити.

 

– Дякуємо Вам за розмову! Бажаємо досягнення своїх цілей, успіхів та розуміння від колег!

 

– Дякую!

Версія для друку