Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

ЗАТВЕРДЖЕНО Розпорядження голови обласної державної адміністрації 01.02.2017 № 29

07 Лютого 2017 • 10:33

Кіл-сть переглядів: 248

План спільних заходів
з питань детінізації доходів громадян та зайнятості населення на 2017 рік

 

№ п/п

Зміст заходу

Термін виконання

Орган, відповідальний за здійснення заходу

І. Інформаційно-роз’яснювальна робота

1

Розміщення відповідних інформаційних матеріалів на веб-сайті облдержадміністрації у розділі «Детінізація доходів громадян та зайнятості населення»

Постійно

Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації, департамент праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, головні управління: ДФС в області (за згодою), Пенсійного фонду України в області (за згодою), управління Держпраці в області (за згодою)

2

Проведення роз’яснювальної роботи щодо негативних соціальних наслідків нелегальних трудових відносин, дотримання законодавства про працю (семінари, наради, засідання за круглим столом, виступи на телебаченні, публікації у засобах масової інформації)

 

Постійно

Департаменти облдержадміністрації: праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва, головне управління ДФС в області (за згодою), обласна служба зайнятості (за згодою), головне управління Пенсійного фонду України в області (за згодою), управління Держпраці в області (за згодою), Федерація профспілок області (за згодою); центр розвитку місцевого самоврядування (за згодою), райдержадміністрації, виконкоми міських рад міст обласного значення (за згодою)

3

Забезпечення функціонування телефонних «гарячих ліній» з питань дотримання законодавства про працю (оплати праці «у конвертах», невиплати заробітної плати, виплати її у розмірі, нижчому від мінімального рівня, використання праці неоформлених найманих працівників)

Постійно

Райдержадміністрації, виконкоми міських рад міст обласного значення (за згодою) 

II. Організація роботи з «ризиковими» суб’єктами господарської діяльності, які мінімізують виплату заробітної плати та порушують вимоги законодавства про працю

1

Забезпечення ефективної діяльності комісій (робочих груп) з легалізації заробітної плати та зайнятості населення та інформування органів фіскальної служби, Держпраці та Національної поліції України щодо фактів нелегальної зайнятості та виплати заробітної плати.

Залучення до співпраці голів сільських та селищних рад, об’єднаних територіальних громад

Постійно

Районні (міські) комісії (робочі групи) з легалізації заробітної плати та зайнятості населення

2

Забезпечення співпраці з місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з питання легалізації виплати заробітної плати та виявлення осіб без належного оформлення трудових відносин.

Проведення постійної індивідуальної роз’яснювальної роботи з платниками податків, де заробітна плата становить нижче або дорівнює мінімальній, встановленої на державному рівні.

Вжиття заходів щодо виявлення, упередження та руйнування схем ухилення від сплати податків та обов’язкових внескі

Постійно

Райдержадміністрації, виконкоми міських рад міст обласного значення (за згодою), об’єднані територіальні громади (за згодою), головне управління ДФС в області (за згодою)

3

 

Забезпечення постійного контролю за дотриманням суб’єктами господарської діяльності законодавства про працю, у тому числі в частині легалізації зайнятості, дотримання мінімальних гарантій з оплати праці та своєчасної виплати заробітної плати

Постійно

Управління Держпраці в області (за згодою), головне управління ДФС в області (за згодою), управління захисту економіки в області Департаменту захисту економіки Національної поліції України (за згодою), управління Північного офісу Держаудит-служби в області (за згодою)

4

Здійснення громадського контролю за дотриманням роботодавцями трудового законодавства, у тому числі у складі робочих груп з питань легалізації виплат заробітної плати та зайнятості населення

Постійно

Федерація профспілок області (за згодою), спільний представницький орган роботодавців на територіальному рівні (за згодою)

5

Здійснення моніторингу за діяльністю суб’єктів господарювання, що мають значні валові доходи, але офіційно виплачують заробітну плату у межах мінімального розміру, встановленого на державному рівні, а також щодо роботодавців, які виплачують заробітну плату нижчу або на рівні мінімальної та кількості працівників, які отримують таку заробітну плату. Надання результатів моніторингу департаменту праці та соціального захисту населення ОДА

До 20 лютого, до 20 травня,

до 20 серпня,

до 20 листопада 2017 р.

Головне управління ДФС в області (за згодою)

6

Надання департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації інформації в розрізі територій області щодо роботодавців, які виплачують заробітну плату нижчу або на рівні мінімальної, та кількості працівників, які отримують таку заробітну плату

Щомісяця

Головне управління Пенсійного фонду України в області (за згодою)

7

Здійснення на підставі даних статистичної звітності, головного управління Державної фіскальної служби в області, головного управління Пенсійного фонду України в області моніторингу за рівнем заробітної плати та дотриманням мінімальних гарантій з оплати праці у територіальному розрізі та доведення його результатів до райдержадміністрацій і міськвиконкомів

Щокварталу

Департамент праці та соціального захисту населення облдержадміністрації

8

Посилення контролю за дотриманням роботодавцями законодавства про оплату праці та співпрацю з цих питань з іншими контролюючими органами та відповідними районними і міськими робочими групами (комісіями) з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення, застосовуючи повноваження, передбачені ст.265 КЗпП України

Постійно

Управління Держпраці в області (за згодою)

9

З метою реалізації статті 34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” у частині здійснення на відповідних територіях контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення на підприємствах, в установах та організаціях, усіх форм власності, а також фізичних осіб, які використовують працю найманих працівників, у порядку, встановленому законодавством, створити відповідні структурні підрозділи або передбачити здійснення відповідних функцій посадовими особами наявних структурних підрозділів

Упродовж року

Виконавчі органи міських рад міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад (за згодою)

10

Проведення засідання обласної робочої групи з питань протидії торгівлі людьми у сфері працевлаштування за кордоном на базі Житомирського державного технологічного університету 

1 квартал 2017 року

Департамент праці та соціального захисту населення облдержадміністрації, управління облдержадміністрації: сім’ї, молоді та спорту, управління освіти і науки, обласний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (за згодою), обласний центр зайнятості (за згодою)

 

 

 

В.о. директора департаменту
праці та соціального захисту населення облдержадміністрації

В.П. Павлюк
Версія для друку