Указом Президента України від 24 лютого 2022 року №68/2022 створено Житомирську обласну військову адміністрацію

Рекомендації жителям Житомирщини під час воєнного стану – у розділі “Більше. Інші рубрики”

Звіт про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій № 2

31 Серпня 2015 • 11:10

Кіл-сть переглядів: 370

  ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
15.09.2014  № 1106

 

ЗВІТ

про результати проведення процедури запиту цінових пропозицій
№ 2 від 27.08.2015 року

 

1. Замовник.

1.1. Найменування. Житомирська обласна державна адміністрація

1.2. Код за ЄДРПОУ. 00022489

1.3. Місцезнаходження. майдан ім. С.П.Корольова, 1, м. Житомир, 10014

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Васянович Олексій Семенович

секретар комітету з конкурсних торгів, начальник відділу господарського забезпечення апарату облдержадміністрації, майдан ім. С.П.Корольова, 1, кімн. 310; тел. (0412) 475003; 461010; тел/факс (0412) 475075;

Email: o.vasyanovich@oda.zt.gov.ua

2. Предмет закупівлі.

2.1. Найменування. Паливо рідинне (мазут) (код згідно з класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010)19.20.28-00.00) – бензин марки А-95 в талонах
2.2. Кількість товару, або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 6300 л

2.3. Місце поставки товарів, надання послуг. На АЗС в м. Житомирі та по Україні

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. До 31 грудня 2015 року

 

3. Інформація про процедуру закупівлі.
3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про проведення процедури запиту цінових пропозицій. oda.zt.gov.ua.

3.2. Дата оприлюднення і номер запиту цінових пропозицій, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. 11.08.2015 № 178007 у бюлетені № 312

3.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт цінової пропозиції, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

3.4. Дата оприлюднення і номер інформації про результати процедури запиту цінових пропозицій, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. 27.08.2015 № 187106 у бюлетені № 323
 

4. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали цінові пропозиції.

4.1. Кількість учасників процедури закупівлі. 2
4.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

1) ТОВ „ПРЕМ’ЄР-ЛІГА”

2) ТОВ „МАНГО-ТРЕЙД”
4.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

1) 32214641

2) 39116994
4.4. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи).

1) 08162, Київська обл., Києво-Святошинський рн, смт Чабани, вул. Кірова, 162

2) 03142, м. Київ, Святошинський рн.,вул.Академіка Кржижановського, буд. 4, корп. Ж, офіс 607

 

5. Інформація про цінові пропозиції.
5.1. Строк подання цінових пропозицій (дата і час). 20.08.2015 08.30
5.2. Дата розкриття цінових пропозицій (дата і час). 20.08.2015 08.30
5.3. Кількість отриманих цінових пропозицій. 2
5.4. Перелік відхилених цінових пропозицій, підстави їх відхилення.
5.5. Ціна кожної цінової пропозиції.

1) ТОВ „ПРЕМ’ЄР-ЛІГА” – 137214,00

2) ТОВ „МАНГО-ТРЕЙД” – 130410,00

5.6. Ціна акцептованої пропозиції, що відповідає вимогам замовника та має найнижчу ціну (з податком на додану вартість):
___________________
           (цифрами)
___________________.
            (словами)
5.7. Дата акцепту пропозиції.

6. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
6.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
6.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс.

7. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю.
8. Дата і підстави прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю.

9. Відміна або визнання такою, що не відбулася, процедури запиту цінових пропозицій.
9.1. Дата прийняття рішення. 20.08.2015
9.2. Підстава. Відповідно до п.2 ст. 30 Закону України „Про здійснення держзакупівель”: ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на закупівлю

10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону України “Про здійснення державних закупівель” (далі – Закон), із зазначенням відповідних підстав.
10.1. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону.
10.2. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника.

11. Інша інформація.

12. Склад комітету з конкурсних торгів:

 

Голова комітету з конкурсних торгів

Дмитренко Г.В.

Перший заступник голови облдержадміністрації                                                                

 

Заступник голови комітету з конкурсних торгів

Ковальчук А.М.

Начальник юридичного відділу апарату облдержадміністрації

 

Секретар комітету:

Васянович О.С

Начальник відділу господарського забезпечення апарату облдержадміністрації

 

Члени комітету з конкурсних торгів:

Караваненко Н.В

Начальник відділу – головний бухгалтер відділу фінансового забезпечення апарату облдержадміністрації

Панов О.В.

Начальник відділу інформаційно – комп’ютерного забезпечення апарату облдержадміністрації           

Семеній Ю.П.

Заступник начальника відділу господарського забезпечення апарату облдержадміністрації

Хабчук О.М.

Головний спеціаліст сектору з питань запобігання та виявлення корупції апарату облдержадміністрації

 

 

Голова комітету з конкурсних торгів
Перший заступник голови
Житомирської облдержадміністрації                                                                              Г.В.Дмитренко

Версія для друку