Звернення громадян
16 Січня 2023 • 16:22
Кіл-сть переглядів: 352
Якщо Ви бажаєте отримати офіційну відповідь на Ваше звернення, Ви маєте надіслати листа у письмовій формі на адресу: 10014, м.Житомир, майдан імені С.П.Корольова,3/14, або на електронну пошту- information@igdep.zht.gov.ua Управлінню інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по-батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути підписано заявником із зазначенням дати. У разі недотримання цих вимог звернення розгляду не підлягає.
Відповідно до Закону України від 2 липня 2015 року № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції” з 28 жовтня 2015 року “письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Офіційні документи:
ЗАКОН УКРАЇНИ № 393/96-ВР «Про звернення громадян»
ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян»
ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень»